וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר התהילה: ההומלס הרדיופוני חזר לשתות

בשבוע שעבר התרגשו רבים מסיפור הסינדרלה של טד וויליאמס, חסר בית שנגמל מהתמכרויותיו והפך לשדרן. ייתכן שהשמחה הייתה מוקדמת מדי: לאחר ראיון ל"ד"ר פיל", נמסר כי הוא בדרך לגמילה

עלייתו, נפילתו, עלייתו המחודשת - ושוב נפילתו, המהירה למדי. טד וויליאמס, חסר בית ממדינת אוהיו בארה"ב שעלה לכותרות בשבוע שעבר כשהצליח להפוך לשדרן רדיו מבוקש בזכות קולו הערב, לא הצליח כנראה להתמודד עם התהילה, ובתוך זמן קצר מצא עצמו בדרך למכון גמילה מאלכוהול. על החלטתו להיכנס לגמילה נמסר לאחר שהתראיין אמש (רביעי) לתוכנית הטלוויזיה "ד"ר פיל". הראיון צפוי להיות משודר היום בארה"ב.

וויליאמס בן ה-53, שדרן רדיו בעבר הרחוק שהידרדר לסמים ואלכוהול בשנות ה-90 וחי במשך שנים ברחובות העיר קולומבוס, "התגלה" בשבוע שעבר על ידי שדרן רדיו מקומי, שהופתע מקולו הרדיופוני כשפנה אליו לבקש נדבה. השדרן צילם אותו מאלתר קריינות וגם מצהיר שהוא "נקי" מאלכוהול וסמים כבר שנתיים, והעלה את הסרטון ליוטיוב. בתוך ימים ספורים זכה הסרטון למיליוני צפיות, והפופוליות ברשת סידרה לוויליאמס עד מהרה כמה וכמה הצעות עבודה - משדרן רדיו ועד לכרוז של קבוצת כדורסל.

ואולם, עד מהרה החלו צרימות בסיפור הסינדרלה הזה. בתחילת השבוע, נלקח וויליאמס לתחנת משטרה בהוליווד לאחר ששוטרים נקראון לחדר מלון בעיר בעקבות ויכוח קולני בינו לבתו. איש מהשניים לא הגיש תלונה, והוא שוחרר לדרכו. אולם כעת הגיע הראיון בן השעה עם ד"ר פיל (הפסיכולוג פיל מקגראו). בסיומו, מסרה דוברת התוכנית כי וויליאמס הסכים להיכנס לטיפול במרכז גמילה.

עדיין לא ברור מה בדיוק אירע באותו ראיון, אולם מדברים שאמרו כמה מבני משפחתו של וויליאמס לתקשורת בימים האחרונים, עולה כי הוא חזר לשתות אלכוהול, וכי השתייה הייתה נושא הוויכוח בינו לבתו בחדר המלון. "אם טד רוצה להחלים, הוא חייב להיות כן ולהודות שהוא מכור לאלכוהול", נכתב בהודעה מטעמו של ד"ר מגקראו. "אמרתי לו שזה לא יהיה קל, ותידרש עבודה קשה. זה יהיה מסע ארוך עבורו, אך זה צעד גדול בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully