וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרגלת שראיינה אותי: אנה צ'פמן תגיש תוכנית

סלבריטי. התופעה ושמה אנה צ'פמן תתחיל להנחות תוכנית ברוסיה על תופעות מוזרות, שתיקרא "סודות העולם עם אנה צ'פמן" ותשודר ב-Ren-TV - תחנה מסחרית הידועה בעמדות עצמאיות

כבר מרגע חשיפת פרשת המרגלים הרוסים בארצות הברית בשנה שעברה, היה ברור שיש ביניהם אחת שעשויה מחומר של כוכבים - וכעת ניתנה לכך הגושפנקא הרשמית, עם ההודעה על כך שאנה צ'פמן תתחיל להנחות תוכנית טלוויזיה.

צ'פמן, שכבר מוכרת בפי כל בכינוי "המרגלת הלוהטת", תנחה תוכנית טלוויזיה בנושא תופעות מוזרות, שתיקרא "סודות העולם עם אנה צ'פמן". התוכנית תשודר בערוץ Ren-TV - תחנה מסחרית הידועה בנקיטת עמדות פוליטיות עצמאיות.

דוברת התחנה, מרינה וולודינה, הודיעה אמש (רביעי) כי התוכנית תהיה "נסיונית", ותחקור את "התופעות המסתוריות ביותר בעולם המודרני". היא לא סיפקה פרטים נוספים.

מאז שגורשה מארה"ב לרוסיה ביולי האחרון, בעסקת חילופי המרגלים המתוקשרת, ערכה כבר צ'פמן המצודדת כמה הופעות תקשורתיות, וביססה את מעמדה כסלבריטאית ברוסיה. בין היתר, כיכבה בקמפיין פרסום ללבני נשים. בחודש שעבר הופיעה בתוכנית אירוח פופולרית, והצהירה על כוונתה לפתוח בקריירה תקשורתית.

צ'פמן נמנעת לחלוטין, ובעקביות, מכל התייחסות לפעילותה בימיה כמרגלת. זה לא מנע ממנה לערוך הופעת אורח בתוכנית פארודית על מרגלים בערב השנה החדשה, בערוץ הממלכתי ברוסיה - בתפקיד מרגלת סובייטית בגרמניה הנאצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully