וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האב: גלעד שרון התפקד למפלגת קדימה

אחרי דן חלוץ, אליק רון ויעקב פרי, גם בנו הצעיר של רה"מ לשעבר אריאל שרון התפקד למפלגת קדימה שייסד אביו. ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי שרון התייעץ על המהלך עם ראובן אדלר

גלעד שרון, בנו הצעיר של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, החליט ללכת בעקבות אביו והתפקד למפלגת קדימה, מתוך כוונה להתמודד על מקום בכנסת הבאה. ב"ידיעות אחרונות" דווח הבוקר (חמישי), כי גלעד שרון, איש עסקים המנהל גם את חוות השקמים המשפחתית, החליט לפנות לפוליטיקה בגיל 45.

גלעד לא היה מעורב בעבר בצורה רשמית במערכת הפוליטית, זאת בניגוד לאחיו עמרי אשר סייע לאב ואף נבחר לכנסת ברשימת הליכוד. יחד עם זאת, בתקופת כהונת אביו כראש ממשלה פעל גלעד מאחורי הקלעים והיה אחד מיועציו הקרובים. את ההחלטה להצטרף בצורה רשמית לפוליטיקה קיבל שרון, עפ"י הדיווח, בעקבות התייעצויות עם שניים ממקורביו - הפרסומאי ראובן אדלר וח"כ שי חרמש.

שרון הוא האחרון בשורה של חברים חדשים שהצטרפו לקדימה. אתמול התפרסם כי ראש השב"כ לשעבר, יעקב פרי, התפקד אף הוא לקדימה לאחר פגישות שערך לאחרונה עם יו"ר המפלגה, ציפי לבני. בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר פרי כי "המסגרת הפוליטית של קדימה מתאימה לדרכי ולדעותיי. התפקדתי כדי לסייע למפלגה, אך אין לי החלטה כרגע למשהו יותר משמעותי ולא החלטתי אם לרוץ לכנסת בבחירות הבאות. אעשה כמיטב יכולתי לסייע למפלגה, עדיין אינני יודע באיזה מינון. אני מכיר את ציפי לבני הרבה זמן ויש לי הערכה גדולה כלפיה".

לפני כשבועיים התפקד לקדימה ניצב (בדימוס) אליק רון, לשעבר ראש המחוז הצפוני במשטרה ובתחילת דצמבר הצטרף לשורות המפלגה. גם הרמטכ"ל ה-18 של צה"ל, דן חלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully