וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם להם מגיע: מסעדה לכלבים נפתחה בברזיל

בני זוג מריו דה ז'נרו החליטו שגם להולכים על ארבע מגיע לאכול מזון משובח ופתחו את מסעדת "פט דליסיה" - מסעדה שמגישה מזון טבעי לכלבים. "הם כמו הילדים שלי", אמרה לקוחה מרוצה

האוכל הכי טוב לידיד הכי טוב: רוברטה וג'ורג'ן קמרה, בני זוג מריו דה ז'נרו שבברזיל החליטו שגם לידידו הטוב ביותר של האדם מגיע לאכול כראוי, ופתחו מסעדה לכלבים. המסעדה, שנקראת "פט דליסיה" מגישה מזון טבעי להולכים על ארבע. בין היתר, ניתן למצוא בתפריט מנה המשלבת בשר כבש וירקות ומנת עוף.

רוברטה קמרה אמרה כי למרות השירות והרהיטים הידידותיים לכלבים, היא מנסה להימנע מלקרוא למקום מסעדה: "אנחנו מעדיפים לקרוא לזה 'אזור לכלבים' מאשר מסעדה, כיוון שבברזיל ישנם עדיין מיליוני בני אדם שגוועים ברעב".

קמרה, מדענית לשעבר, הסבירה כי המזון מוכן על פי אמות מידה "קפדניות מאוד" והוא "טוב יותר מזה שמגישים בעלי כלבים בבתיהם, כיוון שהכל כאן מאוזן ומורכב בשיתוף עם תזונאי מיוחד לבעלי חיים".

"כאשר יש לך חיית מחמד, זה כמו שאתה מתייחס לילדיך או להוריך: אתה רוצה לתת להם את הטיפול הטוב ביותר", הסבירה רייצ'ל זרנדי, עורכת דין בת 49 ולקוחה קבועה במסעדה. לזרנדי שני כלבים, ג'וליאן ודיוויד: "האלרגיות של דיוויד השתפרו מאוד מאז שהוא התחיל לאכול מזון טבעי במקום המזון המשומר לכלבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully