וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן הוא יכול: אובמה זוכה לתמיכה מחודשת

על רקע הישגיו בשיפור הכלכלה, ולמרות ההפסד הצורב בבחירות לקונגרס, מעמדו של אובמה בקרב הציבור האמריקאי מתחזק. "בשנת 2011 אובמה הולך לזכות ביותר אמון מצד המצביעים"

אחרי התבוסה בבחירות אמצע התקופה לקונגרס, ידו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, שוב על העליונה. מסקר של סוכנות רויטרס ומכון Ipsos שפורסם היום (רביעי), עולה כי שיעור התמיכה בנשיא עומד על 50%. מדובר בעלייה של 5% בתמיכה בנשיא לעומת החודש שעבר והפעם הראשונה שאובמה מגיע ל-50% תמיכה מאז חודש יוני האחרון.

על רקע השיפור במצב הכלכלה האמריקאית, חלה עלייה ניכרת גם בשיעור האמריקאים הסבורים כי המדינה מצויה "בדרך הנכונה": מ-29% בדצמבר ל-36% בינואר. הנתונים יכולים לעודד את הבית הלבן לאחר שבחודש נובמבר איבדה המפלגה הדמוקרטית את הרוב בבית הנבחרים לטובת המפלגה הרפובליקאית.

"כאשר הכלכלה מתחזקת, גם ההנהלה מתחזקת", אמר קליף יאנג, אחד מעורכי הסקר. "במבט אל שנת 2011, אובמה הולך לזכות ביותר אמון מצד המצביעים. מסתמן שגם אם יהיה לו קשה לקדם את האג'נדה שלו, זה ממש לא יהיה בלתי אפשרי".

לאחרונה רשם אובמה מספר הישגים בקונגרס כאשר העביר את האמנה לפירוק הגרעין בשיתוף ממשלת רוסיה, ביטל את חוק "לא נשאל - אל תגלה" בנוגע למדיניות האפליה של הומוסקסואלים בצבא, וכמו כן הצליח להאריך את ההטבות במס וההטבות למובטלים - צעד כלכלי חשוב שהוביל לעלייה באמון הציבור במשק, שאת תוצאותיו ניתן היה לראות בקניות חג המולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully