וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר להתקפה: מיליבנד מצא עבודה בקבוצת כדורגל

דייוויד מיליבנד, עד זה מכבר שר החוץ של בריטניה, ידוע כאוהד קבוצת ארסנל - אבל הוא מצא ג'וב חדש דווקא במועדון סנדרלנד היריב, שם יעסוק ב"עבודה בינלאומית ועבודה בקהילה"

דייוויד מיליבנד, עד זה מכבר שר החוץ בממשלת בריטניה, פוצח בקריירה חדשה, בתפקיד שטבעו עדיין לא לגמרי ברור, בקבוצת הכדורגל סנדרלנד מהליגה האנגלית הבכירה. כך אישר היום (רביעי) נשיא הקבוצה, ניאל קווין, בעקבות דיווחים שונים הבוקר בכלי התקשורת הבריטיים.

קווין הוסיף כי הוא מקווה שמיליבנד יוכל לסייע למועדון לשגשג. "אנחנו תמיד מאתגרים את עצמנו למצוא דרכים חדשות לגדול ולפתח את המועדון, ולחזק אותו", אמר. "היו לנו שיחות עם מיליבנד על תפקיד לא ניהולי במועדון אך אין לנו עוד מה לפרט בנושא".

דובר מטעם מיליבנד אישר גם הוא את הדברים, והוסיף כי התפקיד הנדון של מיליבנד אמור לערב "עבודה בינלאומית ועבודה בקהילה". במקביל, נמסר, ימשיך מיליבנד לשרת בפרלמנט, תוך התמוקדות ב"נושאי חוץ וסביבה".

מאז הפסד הלייבור בבחירות בשנה שעברה, מכהן מיליבנד כחבר פרלמנט מטעם מחוז סאות'-שילדס, הסמוך לסנדרלנד. עם זאת, הוא ידוע דווקא כאוהד קבוצת ארסנל הלונדונית.

לפי הדיווח הראשוני על המינוי הצפוי, הבוקר ב"דיילי מייל", מיליבנד, בעברו שוער מצטיין של קבוצת ילדים, צפוי להרוויח משכורת שנתית של 50 אלף ליש"ט בתפקיד סגן נשיא במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully