וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד אמיר: "קצב במצב נפשי רע מאוד"

לקראת הפרסום המלא של הכרעת הדין בעניינו של הנשיא לשעבר משה קצב, התייחס פרקליטו, עו"ד ציון אמיר, למצבו הנפשי: "האיש במצב קשה עד מאוד, רע מאוד"

עורך הדין ציון אמיר, אחד משלושת פרקליטיו של הנשיא לשעבר משה קצב, התייחס הבוקר (רביעי) למצבו הנפשי של מרשו. לקראת פרסום הכרעת הדין המלאה בעניינו של הנשיא שהורשע באונס ובמעשים מגונים, אמר עו"ד אמיר בראיון לתוכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל כי "כל מי שרצה לראות במפלתו הנשיא לשעבר, אז בכך הוא הצליח. האיש במצב קשה עד מאוד. אני מסייג את דבריי ונזהר בדבריי, מצבו רע מאוד".

אתמול החליטו שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב ג'ורג' קרא, מרים סוקולוב ויהודית שבח כי מחר בשעה 12:00 תתפרסם הכרעת הדין המלאה נגד קצב. בהכרעת הדין שאורכה 314 עמודים, יימחקו שמותיהן של המתלוננות נגד קצב וכן כל הפרטים העלולים לזהותן. בעניין זה אמר עו"ד אמיר כי "אנחנו נפנה לבית המשפט על מנת למנוע פרסומים חלקיים וסלקטיביים, בוודאי בפרשה כזאת שחלק מהפרסומים פוגעים בעדים שהעידו שם. צריך להתיר פרסום מלא, כל הפרוטוקולים צריכים להתפרסם ולתת לציבור לקבל תמונה מלאה".

בתוך כך, ‎‎פרקליטות המדינה הודיעה אתמול כי היא מתנגדת לפתיחת הדלתיים בעת הדיון בטיעונים לעונש במשפט. כך עולה מתגובת הפרקליטות לבקשת כלי תקשורת שפנו לבית המשפט בבקשה לקיים את דיון הטיעונים לעונש ואת הקראת גזר הדין בפומבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully