וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח: צומצם היקף הסחר בנשים למטרות זנות

דו"ח ממשלתי קובע כי בשנת 2010 לא דווח על אף קרבן סחר בזנות שנכס לתחומי ישראל. גם תנאי ה"העסקה" של נשים זרות העוסקות בזנות חמורים פחות

ישראל הצליחה לצמצם במידה ניכרת את היקף הסחר בבני אדם למטרת זנות, כך עולה מדו"ח בינמשרדי של המשרד לביטחון הפנים, משרד הרווחה, משרד הבריאות ומשרד ראש הממשלה אשר פורסם היום (שלישי). בשנת 2010 לא דווח על אף קרבן סחר בזנות אשר נכנס לתחומי מדינת ישראל. זאת לעומת הערכות בשנים קודמות לפיהן כ-3,000 נשים המגיעות מחו"ל נסחרות מידי שנה.

מהדו"ח עולה גם כי תנאי "ההעסקה" של נשים זרות העוסקות בזנות חמורים פחות מבעבר. בנוסף, נחשפו רק מקרים בודדים של ישראלים הסוחרים בנשים לא ישראליות בחו"ל.

הצוות הבינמשרדי בחן את תופעת הזנות בישראל כחלק מתשתית תופעת הסחר לזנות והמליץ על שורה של צעדים בתחומי מניעה, הגנה, שיקום ואכיפה. בין היתר המליץ הצוות, שהמדען הראשי של המשרד לביטחון הפנים יערוך מחקר מקיף לחקר תופעת הסחר לזנות ועבירות הנלוות לתופעה זו. המלצה נוספת היא שמשרד החינוך יפעל להגברת מודעות בקרב בני נוער בנושא חומרת התופעות הללו ויקדם זיהוי נוער הנמצא בסיכון להידרדרות לזנות.

המלצות נוספות הן לשפר ולהרחיב את שיתוף הפעולה בין משרדי הממשלה לארגוני הסיוע וכן להקים צוות בינמשרדי שמטרתו לקדם פעילות משולבת לשיפור הטיפול בסחר לזנות ועבירות הנלוות לכך לרבות בנושא זנות בקרב קטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully