וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתה או מחאה? סרטון קורא לכאורה לרצח ברק

יממה לאחר שהופץ סרטון נגד המשנה לפרקליט המדינה, הועלה סרטון חדש לרשת ובו קריאה לכאורה לרצח שר הביטחון. יוצריו טוענים כי מדובר במחאה שמטרתה לשלול קריאות לרצח

סרטון חדש שהופץ היום (שלישי) ברשת האינטרנט קורא לכאורה לרצוח את שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק. תחת הכותרת "קריאות לרצוח את שר הביטחון אהוד ברק על ידי אנרכיסטים", מסבירים יוצרי הסרטון בסופו כי כוונתם למחות על ההסתה בחברה הישראלית וכי אינם קוראים לרצוח איש. הסרטון שהועלה לאתר "יו טיוב" הוסר בהמשך. בלשכת ברק סירבו להתייחס לדברים.

הקבוצה שהעלתה את הסרטון נגד ברק, טוענת כי היא זו שעומדת גם מאחורי הסרטון שהועלה אתמול ובו קריאה לרצוח את המשנה לפרקליט המדינה, שי ניצן. בגוף הסרטון מציינים יוצריו כי "אנחנו קבוצה של אזרחים מכל קצוות הקשת הפוליטית. אנחנו מתנגדים לאלימות מכל סוג שהיא. מטרתנו בווידאו שפרסמנו אכן הייתה לזעזע ולא ציפינו שהזעזוע יהיה כל כך חזק. אולי יש בכך מקום לנחמה, שכן עוד לא איבדנו לחלוטין את החושים הבריאים שלנו, שסולדים מגילויי ההסתה לסוגיהם. קהות החושים בחברה היא מכה שמביאה את ההסתה, מכל צד במפה הפוליטית, למחוזות לא לגיטימיים".

עוד ציינו יוצרי הסרטון כי "אנחנו שמחים על החשיפה שקיבלנו, ואנחנו מקווים שהסרטון הזה והסרטון הקודם, יעזרו להביא לשינוי השיח הציבורי בישראל, לשיח שיש בו יותר הקשבה לאחר, יותר קבלה, יותר אהבה". בסרטון מופיעים כיתובים בוטים נגד שר הביטחון ברק ובין היתר נכתב בו: "אותך נרצח ונתקע את הראש שלך על בזנט".

בסוף הסרטון כותבים יוצריו: "אנחנו מתנגדים לאלימות מכל צורה וכמובן שלא קוראים לרצח ברק או שי ניצן. אנו מתנצלים אם מישהו נפגע מעשינו אבל לא ראינו דרך אחרת להעביר את המסר שלנו נגד ההסתה והאלימות שמציפים את השיח הציבורי הישראלי בכל קצוות הקשת הפוליטית. אנחנו מקווים שהמסר שלנו נגד הסתה יעזור לשנות את השיח הציבורי בישראל ויעזור להפוך את החברה לפחות אלימה ויותר קשובה לדעות המגוונות של האחר".

אתמול הופץ ברשת האינטרנט סרטון הקורא לרצוח את המשנה לפרקליט המדינה לעניינים מיוחדים, עו"ד שי ניצן. בסרטון נטען שניצן, האמון על אכיפת החוק על ישראלים בשטחי הגדה המערבית, אינו חוקר הסתה כביכול שמבוצעת על ידי הפלסטינים. כתובת שולח הסרטון, אשר נחתם בסיסמה "כהנא צדק", מתחזה לכתובתו של שר המשפטים, יעקב נאמן. בעקבות העלאת הסרטון, תוגברה האבטחה על ניצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully