וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לנתניהו יש תלוש: 15,027 שקלים נטו בחודש

ראש הממשלה פרסם את תלוש השכר האישי שלו בעמוד הפייסבוק "לבקשת הגולשים" וחשף כי משכר של כ-44 אלף שקלים ברוטו, נכנס לחשבונו סכום של כ-15 אלף שקלים בלבד

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם הערב (שני) את תלוש השכר האישי שלו בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו. בהודעה שפורסמה עם התמונה, נכתב כי "בעקבות בקשות גולשים, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו, לחשוף בשקיפות מלאה את תלוש המשכורת החודשי שלו כמו שהוא, בפייסבוק".

מהתלוש עולה כי רה"מ משתכר 43,952 שקל ברוטו בחודש, אבל שכרו נטו לחודש דצמבר 2010 מגיע ל-15,027 שקל בלבד. מתלוש המשכורת של נתניהו עולה עוד כי ראש הממשלה משלם מס הכנסה, דמי ביטוח לאומי ומס בריאות בסך של 24,445 שקל.

בהודעה שפורסמה הובהר עוד כי "מקצת הפרטים אשר טושטשו בתלוש כוללים פרטים אישיים: תעודת זהות, מספר חשבון בנק, פרטי חברת הביטוח וקרן ההשתלמות וכן מספרי תיק הניכויים במס הכנסה וביטוח לאומי". מיד לאחר פרסום התלוש, פורסמו בפרופיל הפייסבוק של ראש הממשלה נתוני השכר של ראשי ממשלה בעולם, במטרה לאפשר השוואה. יש לציין כי בלשכת ראש הממשלה בחרו לפרסם רק את נתוני השכר של ראשי ממשלות שגבוהים באופן ניכר מזה של נתניהו, וזאת אף על פי שבמדינות אחרות, כמו ארגנטינה, אירלנד, פולין וסין, משתכר ראש הממשלה באופן דומה לנתניהו ואף פחות ממנו.

גולשים זריזים מיהרו להגיב על הפרסום בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה. חלק מהגולשים שיבחו את ראש הממשלה, הביעו פליאה מהסכום וכתבו כי הם "מורידים בפני נתניהו את הכובע". גולשים אחרים ציינו כי נתניהו לא צריך "להתנצח מול התקשורת. אם נתניהו היה מרוויח רק 5,000 ש"ח הם היו תוקפים אותו". ואילו אחד הגולשים עקץ את לשכתו של נתניהו בהתייחסו להודעה שפורסמה ותהה אם התלוש פורסם "בעקבות בקשות גולשים, או בעקבות המלצת יועצי התקשורת שלו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully