וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוף גוזל: סעודיה שיחררה הנשר "מרגל המוסד"

כשבוע אחרי הדיווחים על תפיסת הנשר עם מכשיר המעקב של אוניברסיטת תל אביב שחדר לשטחה של המדינה, השתכנעו הרשויות כי מדובר בעוף תמים, ושיחררו אותו לדרכו

בסוף, ההיגיון ניצח. גורמים רשמיים בערב הסעודית אישרו כי אתמול (ראשון) שוחרר לדרכו הנשר שנתפס בצפון מערב המדינה לפני כשבוע, לאחר שהתברר כי אינו "מרגל של המוסד" כפי שפורסם בתחילה.

בתקשורת הערבית דווח בהרחבה בשבוע שעבר על תפיסתו של הנשר, שככל הנראה עף מישראל כשלרגלו מוצמד מתקן עיקוב. גם החותמת "אוניברסיטת תל אביב" על מתקן העיקוב לא הרשימה את הרשויות הסעודיות, שפירסמו כי תפסו "מרגל" עם מערכת GPS מתוחכמת.

הטענות המגוחכות הצליחו אפילו לחלץ תגובה מישראל, שלרוב נמנעת מתגובה על טענות מסוג זה. בהודעה מטעם משרד החוץ בשבוע שעבר נאמר כי "כל הקשר בין הנשר הזה למוסד הוא פרי עבודתו של דמיון מפותח במיוחד, של כמה אנשים שאין להם משהו יותר טוב לעשות".

כעת נראה כי גם בסעודיה כבר לא מתייחסים ברצינות רבה לסיפור. "אני לא מגן על ישראל", צוטט הנסיך בנדר בן סעוד באתר חדשות באיחוד האמירויות, "אבל צריך להבהיר - העיתונים היו צריכים לבדוק את העניין עם הרשויות לפני שפרסמו כזה דיווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully