וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לתקיפה: חמאס מבקש להפסיק השיגורים מעזה

על רקע ההתחממות בגזרת עוטף עזה, פנה חמאס לפלגים ברצועה וקרא לחדול משיגור רקטות לעבר שטחי ישראל, בשל החשש מתגובה ישראלית: "קוראים לכל הפלגים לכבד את ההסכמה הלאומית"

המתיחות בדרום נותנת את אותותיה גם בחמאס? הארגון הודיע היום (ראשון) כי פנה לפלגים האחרים ברצועת עזה, וקרא להם לחדול משיגור רקטות לעבר ישראל בשל החשש מתגובה ישראלית. "חמאס שואף לשמור את האירועים בשטח תחת שליטה", מסר דובר הארגון, איימן טהא. "אנחנו קוראים לכל הפלגים לכבד את ההסכמה הלאומית", הוסיף, בהתייחסו לסיכום שהושג בין הפלגים על הפסקת הירי לאחר מבצע "עופרת יצוקה".

אתמול נמסר מצה"ל כי ההערכה היא שחמאס, בעיקר הדרג הפוליטי ברצועת עזה, מעוניין בהמשך הרגיעה עם ישראל. עם זאת, במערכת הביטחון מתכוונים להחריף את הפעולות נגד חמאס וכן כנגד ארגונים אחרים ברצועה בעקבות העלייה במספר האירועים בתקופה האחרונה באזור.

מניתוח אירוע ירי הפצמ"רים בסוף השבוע אל עבר שער הנגב עולה כי פעילי הג'יהאד האסלמי שביצעו אותו הצליחו להתגנב לעמדות קדמיות של חמאס בגבול רצועת עזה, לבצע את הירי ומיד לאחריו להימלט לתוך העיר עזה. בצה"ל מאמינים כי המגמה הנוכחית של פעולות כנגד כוחות הביטחון, וכן ירי המרגמות באזור גדר המערכת יימשכו, אך אומרים כי מערכת הביטחון רחוקה מפעולה גדולה ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully