וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר מתפקידו רוברט גיבס, דובר הבית הלבן

בתום ארבע שנים ששימש מדי יום כדובר נשיא ארה"ב אובמה, התפטר גיבס מתפקידו "כדי לנוח".עם זאת אמר: "לא הייתי מחליף את היום הכי גרוע בבית הלבן ביום הכי טוב בכל עבודה אחרת"

רוברט גיבס, דובר הבית הלבן ויועצו הקרוב של הנשיא ברק אובמה, התפטר הערב (רביעי) מתפקידו, החלטה שתיכנס לפועל לאחר הנאום הבא לאומה של הנשיא. גיבס שימש כיועצו הפוליטי ודוברו של אובמה במשך קרוב לארבע שנים, עוד מתקופת מועמדותו לתפקיד הנשיא. הוא אמר כי זו היתה "זכות יוצאת מהכלל לייצג את אובמה, אפילו בימים שאתה מתעורר בארבע בבוקר לקרוא את העיתונים ונאנק".

גיבס הסביר כי התפטרותו נובעת מהרצון לנוח לאחר תפקידו התובעני, ובעיקר אחרי התקופה שכינה "השנה הכי עמוסה שהבית הלבן ו-וושינגטון ראו מזה מספר עשורים". הוא הוסיף כי ברצונו להישאר בוושינגטון בכדי לעזור לאובמה ולתמוך בו כפרשן. "לא הייתי מחליף את היום הכי גרוע בבית הלבן ביום הכי טוב בכל עבודה אחרת", אמר לכתבים.

אובמה הצהיר בעקבות ההודעה כי גיבס הוא "חבר טוב, אחד מיועציי הקרובים ביותר וסניגור יעיל ביותר מאחורי הפודיום. רצונו לנוח הוא טבעי". יחסיו של הדובר הפורש עם עיתונאיי הבית הלבן היו נינוחים והוא הביא נימה מבודחת לתדריכים אותם ביצע מדי יום בארבע השנים האחרונות. בין השאר, זכורים מקרים בהם החרים טלפון של עיתונאי שצלצל בזמן מסיבת עיתונאים ומקרה אחר, בו לבש בתדריך חולצה עם סמלי קבוצת ההוקי של קנדה, לאחר שהפסיד בהתערבות עם דובר ראש הממשלה הקנדי במהלך אוליפיאדת החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully