וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 63% מהטורקים בעד הקפאת היחסים עם ישראל

לפי סקר חדש שנערך בטורקיה, חמישית מהציבור רואה בישראל כאיום הגדול ביותר על ארצו. עוד עולה מהסקר, כי 23% ישמחו אם אירן תשיג נשק גרעיני

לפי סקר דעת קהל חודשי המתפרסם היום (רביעי) בטורקיה, כחמישית מהציבור הטורקי רואה בישראל כאיום הגדול ביותר על ארצו. הסקר, שנערך על ידי מכון "מטרופול" למחקר חברתי ואסטרטגיה, עוסק בדעת הקלה בנושאים הנוגעים לפוליטיקה הטורקית.

בחלק של הסקר העוסק ביחסי החוץ של טורקיה, אמרו 63% מהנסקרים כי יש להקפיא את היחסים עם ישראל, בעוד 27.9% מהם אמרו כי יש לפעול לשיפור היחסים. בתשובה לשאלה האם יהיו מוטרדים או מרוצים אם אירן תפתח נשק גרעיני, השיבו 68.6% מהנשאלים כי הדבר יטריד אותם, בעוד כ-23% אמרו כי ישמחו אם אירן תשיג יכולת כזו.

כשנשאלו הטורקים מי היא האויבת הגדולה ביותר של ארצם, 42.6% מהם השיבו כי מדובר בארה"ב. במקום השני במצעד המדינות המסוכנות דורגה ישראל, עם 23.7%, כשאחריה אירן, יוון ועירק.

לבסוף, בתשובה לשאלה מה עמדתם בעניין הצטרפות טורקיה לאיחוד האירופי, אמרו 53% מהנסקרים כי יצביעו בעד הצטרפות כזו, אם ייערך משאל עם בנושא. 38% אמרו כי יצביעו נגד צעד כזה. הסקר היה סקר טלפוני, ו-1,504 נשאלים נטלו בו חלק. טעות הדגימה המרבית היא 2.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully