וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אניית "צים" פגעה בסירת דיג ליד קוריאה

אניית משא בבעלות שתי חברות ישראליות פגעה ככל הנראה בסירת דיג סינית ששטה סמוך לחופי דרום קוריאה. דייג אחד נפצע ו-9 אחרים מוגדרים כנעדרים

אדם אחד נפצע ותשעה נוספים מוגדרים כנעדרים בעקבות התנגשות אפשרית של האנייה "צים שקו", הנמצא בבעלות משותפת של החברות צים ועופר-ספנות, עם סירת דיג סינית אתמול (שני) ליד דרום קוריאה. דובר חברת עופר ספנות, רני רהב, מסר כי במהלך הפלגה לילית דיווח הקצין הראשון של האנייה לקפטן על התנגשות אפשרית בסירת דייגים.

האנייה שבה על עקבותיה והחלה לסרוק את האזור. הם הבחינו בסירת הדיג הפוכה, אך לא בפסולת צפה לידה או בפעילות חריגה של סירות נוספות באזור. צוות הספינה הניח שמדובר בסירה הנמצאת במצב זה זמן רב וזו המשיכה בהפלגה.

"צים שקו" הודיע על התקרית, שאירעה בעת שיט מנמל צ'ינגדאו בסין לנמל בוסאן בדרום קוריאה, לרשויות הקוריאניות. על פי התכתובת בין הרשויות הסיניות והרשויות הקוריאניות, באזור נרשמה התהפכות סירת דיג עם נפגע אחד ותשעה נעדרים. על פי רהב, חוקרים של הרשויות בנמל בוסאן לא מצאו סימני פגיעה של כלי השייט בעת שבחנו את המקרה.

בחברת עופר ספנות מדגישים כי צוות "צים שקו" משתף פעולה באופן מלא הרשויות הסיניות ועם כל גוף בודק אחר. כמו כן נמסר כי "אנו מביעים צער עמוק על הטרגדיה האנושית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully