וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיליפינים: עובר מת התגלה בפח בשירותי מטוס

העובר התגלה על ידי עובדת ניקיון, לאחר נחיתת המטוס שהגיע מאבו דאבי. בספטמבר אירע מקרה דומה בטיסה מבחריין לפיליפינים, ולפני חודש התגלה תינוק מת בשירותים בשדה התעופה בדובאי

עובר מת התגלה בפח זבל של תא שירותים במטוס נוסעים שהמריא מאבו דאבי, עם נחיתתו במנילה בירת הפיליפינים - כך הודיעה היום (שלישי) חברת התעופה "איתיחאד" מאיחוד האמירויות. העובר התגלה על ידי עובדת ניקיון של נמל התעופה, אחרי שהנוסעים כבר ירדו ממנו. משטרת מנילה פתחה בחקירת המקרה.

לפי הדיווחים, העובר היה במצב התפתחותי שמתאים לסביבות החודש השישי או השביעי להריון. הוא נמצא כשהוא עטוף בחיתול וצוותים רפואיים שהוזעקו למקום לא הצליחו להחיותו.

מקרה דומה אירע בספטמבר שעבר, אז התגלה תינוק חי בפח זבל במטוס של חברת "אייר גאלף" מבחריין, זמן קצר אחרי שנחת במנילה. אז נחקרה נוסעת פיליפינית, והודתה כי ילדה את התינוק בשירותי המטוס. מקרה דומה נוסף אירע לפני חודש בשדה התעופה בדובאי, שם התגלה בשירותים תינוק שנחנק למוות. בעקבות זאת החל האינטרפול במצוד אחר אשה אפריקאית שלפי החשד הותירה אותו שם.

אזרחי הפיליפינים מהווים חלק ניכר מכוח העבודה בכל מדינות המפרץ, ובייחוד באיחוד האמירויות, שם 80% מהאוכלוסיה הם אזרחים זרים ממדינות אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully