וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונליין: "דיברנו על נושאים הומניטריים"

בראיון לאתר פוליטיקו האמריקאי אמר מנכ"ל ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב, מלקולם הונליין, שנפגש עם נשיא סוריה כי דיבר עימו רק על נושאים הומניטריים

"לא נפגשתי עם אסד כמתווך או כנציג למשא ומתן אלא דתני איתו בנושאים הומניטריים", כך אמר מנכ"ל ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב, מלקולם הונליין בראיון לאתר פוליטיקו האמריקאי. "אני מעורב כבר ארבע שנים בנושאים הומניטריים ובנושאים אלה דנו", אמר. הונליין סירב לומר עם נושא החייל החטוף גלעד שליט עלה במהלך הדיון.

בערוץ 10 דווח אתמול כי הונליין צוייד במסרים מראש הממשלה בנימין נתניהו, ואף הוזמן אישית לארמון הנשיאות, שם פגש גם את שר החוץ הסורי ואליד מועלם. עוד צויין כי אסד התיר לאחרונה לקהילות היהודיות בסוריה לשפץ את בתי הכנסת, צעד שעשוי להתפרש כמחווה של רצון טוב כלפי ישראל.

בהתייחסו למפגש בין הונליין לאסד אמר ראש הממשלה: "יש לי מספיק שליחים אל אסד, אך הוא ממשיך להתעקש על תנאיו המוקדמים". הונליין עצמו אמר בהתייחסו לדיווח כי אינו חושב "שבעת הזאת יש מקום למשא ומתן בין ישראל לסוריה. איני עוסק במשא ומתן או בקידום הסכם שלום. אם ביקרתי בסוריה זה היה לא למטרות שלום אלא לקידום עניינים הומניטריים".

  • עוד באותו נושא:
  • בשאר אסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully