וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת סיוע הגיעה לעזה - הפעם דרך היבשה

המשלחת "אסיה 1", ובה פעילים מ-15 מדינות ומאות טונות מזון ואספקה, עגנה באל-עריש וחצתה את מעבר רפיח. אתמול נטען כי חיל הים רדף אחריה. המצרים מנעו כניסת פעילים מאירן ומירדן

משלחת סיוע הומניטרי ממדינות אסיה חצתה הלילה (שני) את מעבר רפיח ממצרים לעזה, ובה מאות טונות של מזון, אספקה וציוד רפואי. כך דיווחו כלי תקשורת ערבים. בין היתר, יש בה צעצועים לילדים וארבעה אמבולנסים.

במשלחת "אסיה 1" חברים כ-170 פעילים מ-15 מדינות אסייתיות שונות - רובן ערביות או מוסלמיות, אך ביניהן גם הודו ויפן. היא יצאה בחודש נובמבר מניו דלהי שבהודו, מטעם ארגון "יוזמת האנשים האסייתים לסולידריות עם פלסטין" (APSP).

שלשום הפליגה המשלחת מסוריה לנמל אל-עריש שבחצי האי סיני, ואתמול נטען בתקשורת האירנית כי ספינות של חיל הים הישראלי רודפות אחרי האוניה, ששמה "סלאם" - דיווח שלא זכה לאישור מצד ישראל. הלילה נכנסה המשלחת ממצרים לעזה, ולפי הדיווח בסוכנות "מען" הפלסטינית, רק 112 מהפעילים הורשו לחצות את הגבול. השלטונות המצרים, כך דווח, מנעו את מעברים של הפעילים מירדן ומאירן.

המשלחת התקבלה בעזה על ידי עשרות אזרחים צוהלים במעבר רפיח, שרבים מהם הניפו דגלי אירן ותמונות של אבי המהפכה האיסלמית באירן, האייתוללה חומייני. ראש המשלחת, פיירוז מיטי פוראלה, אמר עם ההגעה לעזה כי "בכל המדינות שחצינו, בהן הודו, פקיסטן, אירן, טורקיה, סוריה ולבנון, ראינו את הרגשות העזים והאהבה של האנשים לפלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully