וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגות הגיעו לניו יורק: מיליון איש בכיכר

אחרי שכל העולם כבר חגג את כניסת שנת 2011 הגיע תור החגיגות הגדולות בארה"ב. מיליון בני אדם התכנסו בכיכר טיימס בניו יורק, שרו את "imagine" והתנשקו בחצות

אנחנו חגגנו את השנה החדשה כבר לפני שעות אך החגיגות הגדולות נערכו הבוקר (שבת) בארה"ב כאשר כמיליון בני אדם גדשו את כיכר טיימס בניו יורק ואת הרחובות הסמוכים לה וחגגו את השנה החדשה בנשיקה המסורתית. המתאספים שרו יחדיו את שירו של ג'ון לנון, "imagine" לפני שהכדור המפורסם המכיל 32,000 אורות ירד וציין את פתיחת חגיגות השנה החדשה.

כיכר טיימס בניו יורק חוגגת שנה 2011. GettyImages
כיכר טיימס בניו יורק חוגגת שנה 2011/GettyImages

החגיגות השנה נערכו תחת אבטחה מוגברת מחשש לאירועי טרור. עם זאת הדגישו כוחות הביטחון כי אין התרעה ממוקדת על כוונה לבצע פיגוע בעיר.

בארץ רמת הכוננות הגבוהה במד"א תישאר על כנה עד למוצאי השבת. רמת הכוננות הועלתה לרמת כוננות ב' שהיא אחת לפני הרמה הגבוהה ביותר. מד"א מרכז את מאמציו בערים הגדולות בהן יש ריכוז גדול של מועדונים ונפרס פריסה רחבה בקרבת מקומות הבילוי. ממד"א נמסר כי בסילבסטר בשנים הקודמות מספר המקרים בהם מד"א טיפל היה פי 3 מבימי השגרה במיוחד במקרים של צריכת יתר של אלכוהול, קטטות ותאונות דרכים קשות.

ארה"ב מצטרפת כך לשאר העולם שכבר חגג את כניסת השנה החדשה. בסידני שבאוסטרליה הוארו כמדי שנה, הגשר המפורסם ובית האופרה באלפי זיקוקים צבעוניים. גם כיכר טיימס בהונג קונג שבסין הוצפה בחוגגים שהניפו את מספרי השנה החדשה. בצרפת נערכת המשטרה למעשי ונדליזם רבים שמתרחשים מדי שנה ברחובות בערב השנה החדשה. שוטרים רבים הוצבו ברחבי פריז על מנת למנוע את מה שהפך כבר למנהג - נערים שמתחרים זה בזה מי ישרוף יותר כלי רכב. המנהג החל בשנות ה-90' ומאז הועלו באש מאות כלי רכב בערב השנה החדשה.

בלונדון הוצף מגדל הביג בן בזיקוקי דינור ומאות אלפים גדשו את גדות נהר התמזה ונהנו ממופעי לייזר והופעות מוסיקליות. בכל העולם קיוו החוגגיםששנת 20111 תהייה טובה מקודמתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully