וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל חוגגים: ברוכה הבאה 2011

השנה האזרחית החדשה הגיעה גם אלינו ובישראל אלפי מבלים נפרדו מהשנה הראשונה בעשור השני של המאה ה-21 וקיבלו בזרועות פתוחות את 2011. מד"א והמשטרה נמצאים בכוננות מוגברת

יגור מזור

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן דוד)

ישראל הצטרפה הלילה בחצות (שבת) לחגיגות העולמיות של השנה האזרחית החדשה 2011. 2011 היא השנה השנייה בעשור השני של המאה ה-21. לפנינו כבר חגגו את תחילתה אוסטרליה, ניו זילנד ומדינות נוספות ביבשת אסיה.

משטרת ישראל נמצאת בהיערכות שיא לקראת חגיגות סוף השנה. תתבצע פריסה מקסימלית של משטרת התנועה הארצית לאורך הצירים במטרה לספק תחושת ביטחון למבלים. בנוסף תתבצע גם אכיפה חסרת פשרות כנגד עבירות שכרות, מהירות ובריונות וכן ייעשה שימוש מוגבר במכשיר הינשוף לבדיקת נהיגה בשכרות - בדיקות שיתבצעו גם בנקודות ביקורת קבועות, וגם בנקודות ביקורת ניידות. בכל מחוזות המשטרה ברחבי הארץ תתקיים אכיפה בכוחות מתוגברים החל מהיום ובמהלך כל סוף השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה הוחלט במד"א להעלות את רמת הכוננות עד מוצאי שבת. רמת הכוננות הועלתה לרמת כוננות ב' שהיא אחת לפני הרמה הגבוהה ביותר. מד"א מרכז את מאמציו בערים הגדולות בהן יש ריכוז גדול של מועדונים ותהיה פריסה רחבה בקרבת מקומות הבילוי. ממד"א נמסר כי בסילבסטר בשנים הקודמות מספר המקרים בהם מד"א טיפל היה פי 3 מבימי השגרה במיוחד במקרים של צריכת יתר של אלכוהול, קטטות ותאונות דרכים קשות.

ישראל מצטרפת למדינות נוספות בעולם שכבר קיבלו את השנה החדשה. בסידני שבאוסטרליה הוארו כמדי שנה, הגשר המפורסם ובית האופרה באלפי זיקוקים צבעוניים. גם כיכר טיימס בהונג קונג שבסין הוצפה בחוגגים שהניפו את מספרי השנה החדשה. בצרפת נערכת המשטרה למעשי ונדליזם רבים שמתרחשים מדי שנה ברחובות בערב השנה החדשה. שוטרים רבים הוצבו ברחבי פריז על מנת למנוע את מה שהפך כבר למנהג - נערים שמתחרים זה בזה מי ישרוף יותר כלי רכב. המנהג החל בשנות ה-90' ומאז הועלו באש מאות כלי רכב בערב השנה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully