וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגורו של קצב: השופטים עברו עם שואב אבק על הספקות

עורך הדין אביגדור פלדמן תקף את השופטים שהרשיעו את הנשיא לשעבר משה קצב באונס ובעבירות מין נוספות. לדבריו, הכל "נמחק כאילו ששואב אבק עבר על פני העובדות ושאב את כל הספקות"

רויטרס

(צילום: טל אנגלנדר, קובי אליהו, יגור מזור, רויטרס, שי מכלוף. עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

ביקורת חריפה על שופטי קצב: עורך הדין אביגדור פלדמן, אחד מפרקליטי הנשיא לשעבר שהורשע באונס ובביצוע עבירות מין נוספות, תקף אמש (חמישי) את שלושת השופטים שהרשיעו את מרשו. בראיון לערוץ 10 אמר פלדמן: "כל מה שהיה נמחק כאילו ששואב אבק עבר על פני העובדות, שאב את כל הספקות - ובית המשפט הגיע למסקנה חד משמעית". פלדמן הוסיף: "אני האחרון שאזלזל בבית המשפט, אבל אני תוהה האם הרכב שופטים אחר היה מגיע לאותה מסקנה".

פרקליטו של קצב הבהיר פעם נוספת, כי בכוונת מרשו לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב להרשיעו בעבירות חמורות. "אין ספק שטרם הגענו לתחנה האחרונה בפרשה הזו", אמר פלדמן. "אשטח את טענותיי בפני בית המשפט העליון".

מוקדם יותר התייחס פרקליט המדינה משה לדור להשרעתו של קצב. במסיבת עיתונאים במשרד המשפטים בירושלים אמר לדור: "היום בבוקר נפל דבר בישראל, נשיא המדינה לשעבר הורשע בביצוע עבירות פליליות מהחמורות ביותר שישנן, דברים שלא נתפסו ככאלה שנקשרים למוסד נשיא המדינה".

לדור המשיך ואמר כי "בצד העצב והבושה, מדובר בתעודת כבוד למערכת האכיפה בישראל. מעטות המדינות שהיו מושיבות נשיא מדינה על ספסל הנאשמים ומביאות למיצוי ההליך פלילי. ההרשעה הזו מוכיחה שכולם שווים בפני החוק. שררה לא תקנה חסינות מהדין גם לבכירים ביותר".

עדכון ראשון: 21:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully