וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים תמונה של אובמה ללא חולצה? תשכחו מזה

ה"ניו יורק טיימס" מגלה כי צוות הבית הלבן התאמץ השבוע במיוחד למנוע מהמצלמות להתקרב לאתר בו שנירקל הנשיא עם משפחתו, כדי למנוע את חזרת מבוכת צילומי "החתיך ההורס" מלפני שנתיים

ברק אובמה עושה לכם/לכן את זה? תיאלצו כנראה לוותר, לפחות לזמן הקרוב, על בהייה בריבועי הבטן השריריים של נשיא ארצות הברית. ה"ניו יורק טיימס" מגלה היום (חמישי) כי צוות הבית הלבן התאמץ במיוחד השבוע למנוע דליפת תמונות של הנשיא ללא חולצה מהאתר בהוואי בו הוא נופש עם משפחתו.

הנשיא, אשתו מישל ובנותיו סאשה ומאלייה יצאו ביום שלישי השבוע לשנרקל בשמורת מפרץ האנאומה. לכל אורך היום היה האתר סגור לחלוטין, ועל פי הבלוג הפוליטי של שריל סטולברג, המתפרסם באתר ה"ניו יורק טיימס", העיתונאים שנלווים לנשיא קיבלו הנחיות תקיפות להרחיק מהמקום עדשות מצלמות טלסקופיות או כל אמצעי אופטי אחר שעלול היה לספק תמונה של הנשיא המעורטל.

סוגיית פלג הגוף העליון החשוף היא נקודה רגישה עבור אובמה. ב-2008, זמן קצר אחרי נצחונו בבחירות לנשיאות ובעודו נופש לפני כניסתו לתפקיד, פורסמו כמה תמונות שלו בבגד ים, תופס גלים בהוואי, שזכו מיד לכותרות נוטפות ריר בצהובונים, בסגנון "החתיך ההורס" ו"הכוסון מהוואי".

בבית הלבן, כותבת סטולברג, גמרו אומר אז למנוע פרסום עתידי של תמונות כאלו, שמציגות את הנשיא באור לא רציני. מוקדם יותר השנה, כשנפש בפלורידה, שחרר הבית הלבן תמונה של הנשיא שוחה במים עם בתו סאשה - בה הוא נראה מהצוואר ומעלה. "לא אתן לכם לראותו אותי בלי חולצה", אמר אז לעיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully