וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה ברכבת: חשד שנגרמה מדליפת דלק

עקבות של סולר נמצאו על פסי הרכבת מתחנת בית יהושע ועד למקום בו התלקחו שני קרונות הבוקר, כך עולה מחקירה ראשונית של תחנת הכיבוי בנתניה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

דליפת סולר מאחד ממכלי הדלק של הרכבת היא ככל הנראה הגורם לשריפה שפרצה הבוקר (שלישי) באחד מקרונות הרכבת ליד קיבוץ שפיים בשרון, כך עולה מחקירת ראשונית של מכבי האש. בשלב זה אין חשד לאירוע חבלני.

בקול ישראל דווח כי מפקד תחנת כיבוי האש בנתניה, יצחק שילן, מסר ששאריות של סולר נמצאו על פסי הרכבת מהתחנה בבית יהושע ועד למקום עצירתה סמוך לחוות רונית. מוקדם יותר נמסר מרכבת ישראל כי השריפה נגרמה בשל קצר חשמלי.

כמו כן, דווח כי הנוסעים ברכבת התקשו למצוא את הפטישים המוצבים בקרונות לשעת חירום, את לחצני המצוקה וכן את מטפי הכיבוי. תנועת הרכבות בקו תל אביב – חיפה שב לפעול אחר הצהרים לאחר מספר שעות של השבתה.

כתוצאה מהשריפה שאחזה בשניים מקרונות הרכבת שהיתה בדרכה מנהריה לתל אביב, נפצעו חמישה בני אדם באורח בינוני ועוד 111 נפגעו באורח קל. "הנפגעים סבלו בעיקר משאיפת עשן ומחבלות וחתכים משברי החלונות שנופצו, כשנמלטו מהקרונות", נמסר ממד"א. כל נוסעי הרכבת פונו בתחילה לחוות רונית ולאחר מכן לארבעה בתי חולים האזור המרכז, ובמקביל פעלו יחידות כיבוי מתניה והרצליה למנוע את התפשטות האש לקרונות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully