וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביימה חטיפת עצמה, כדי לגלות כמה בעלה ישלם

תושב ספרד קיבל מסר לנייד ובו תמונת אשתו הכפותה ובקשה לכופר. עד מהרה אותרה האשה בקניון, ובחקירה נשברה והודתה: "בדיתי את הסיפור, במטרה לגלות כמה בעלי יהיה מוכן לשלם עבורי"

"אתה אוהב אותי?". תושבת ספרד ביקשה לקבל מבעלה תשובה כמותית ומדויקת לשאלה השגרתית הזו. אלא שהיא הלכה צעד אחד רחוק מדי, ולבסוף נעצרה בחשד ששביימה את חטיפת עצמה, כדי לבחון כמה דמי כופר יהיה הבעל מוכן לשלם תמורת החזרתה.

על המקרה שהתרחש באוקטובר האחרון דיווחה אתמול (שני) המשטרה בעיירה גנדייה שלחוף הים התיכון. על פי דיווח המשטרה, האשה אף שלחה לבעלה תמונה של עצמה, כפותה בידיה וברגליה. הבעל קיבל את התמונה בהודעה לטלפון הנייד שלו, יחד עם מסר מאחד ה"חוטפים", ובו דרישה לכופר בסך 20,000 אירו. הוא הודיע על כך למשטרה, וזו פתחה בחקירה.

עד מהרה איתרו השוטרים את מכוניתה של האשה, ועקבו אחריה עד לקניון בעיירה. "התברר לנו שבמכונית נוהגת האשה שהייתה לכאורה קורבן החטיפה", נמסר בהודעת המשטרה, "והיא הייתה במצב בריאותי מצוין".

האשה נעצרה, ותחילה סיפרה לשוטרים כי שוחררה על ידי החוטפים - אך בהמשך החקירה נשברה, והודתה כי בדתה את הסיפור כולו, "כדי לגלות כמה בעלה יהיה מוכן לשלם עבורה". לדבריה, החליטה לעשות זאת לאחר שחשה כי הבעל לוקח אותה כמובנה מאליה.

ב-2008 גזר בית משפט במדינה שלוש וחצי שנות מאסר על אשה אחרת, שביימה את חטיפת ילדיה תמורת כופר. היא הורשעה בסחיטה באיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully