וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ: עזיבתי אינה קשורה לשרה נתניהו

דוברו של רה"מ וראש מערך ההסברה הלאומי ניר חפץ אמר כי סיום תפקידו אינו נובע מהיחסים העכורים בלשכת רה"מ. "שרה נתניהו לא קשורה לעזיבתי. קיבלתי ממנה רק יחס מצוין"

ניר חפץ, ראש ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה, מכחיש את הדיווחים לפיהם סיום תפקידו נובע מחיכוכים עם עמיתיו בלשכת ראש הממשלה או עם שרה נתניהו, רעייתו של רה"מ. בראיון לגלי צה"ל אמר הבוקר (שלישי) חפץ, כי סיכם מראש עם נתניהו שהוא יכהן בתפקיד במשך שנתיים - והבהיר כי הוא עוזב כחצי שנה לפני המועד שנקבע בגלל השחיקה הרבה והרצון לנסות את מזלו בשוק הפרטי.

"מהיום שהגעתי ללשכת רה"מ, ואף שהייתי 'הבחור החדש בסביבה', בכל המגעים שלי עם משפחתו של ראש הממשלה ואשתו קיבלתי רק יחס מצוין", אמר חפץ, "הידיעות על כך שאשת ראש הממשלה מפרקת את הלשכה הן פשוט לא נכונות". חפץ הגיב גם לטענות, לפיהן ראש הלשכה נתן אשל הוא איש סודה של שרה נתניהו וכי באמצעותו היא משפיעה על מינויים ופיטורים של כלל המקורבים לנתניהו.

"מטבע תפקידו כראש הלשכה והאחראי הלו"ז של ראש הממשלה, מעורב אשל בחייו האישיים של נתניהו וצריך להיות בקשר יומיומי עם משפחתו", סיפר חפץ. "הגיוני שהוא יהיה איש אמון שנמצא בקשר טוב עם שרה נתניהו, אך אין לזה שום קשר להשפעתה על הלשכה. מעולם לא ראינו את שרה נתניהו בלשכה, או בישיבותינו. הפעמים היחידות שראינו אותה הייתה כשראש הממשלה הזמין אותנו לפגישות בביתו".

חפץ קבע כי הלשכה אינה "מתפרקת" וכי היחסים בה תקינים. לדבריו, לשכת ראש הממשלה היא מקום עבודה דינמי מטבעו, עם קצב תחלופה גבוה של כוח אדם. לדבריו, "צריך לבדוק מה היה קצב העזיבה של אנשים בלשכות ראשי הממשלה ב-15 השנים האחרונות. אם נעשה זאת, נגלה שהלשכה של נתניהו היא אחת היציבות שהיו".

"שקט בגבולות ובכלכלה"

חפץ הוסיף: "הייתי לידו של ראש הממשלה כשהוציא את המשק מהמיתון העולמי, כששמר בנחישות על כושר ההרתעה של ישראל וכשהוביל החלטות מכריעות בביטחון, בכלכלה, בתשתיות, בחינוך, ובחתירה לשלום יציב ובטוח. כששקט בגבולות ובכללה התקשורת לא מדווחת על כך, וזה לא היה כך לפני שנתיים".

חפץ התמנה לתפקיד ביוני 2009. בשלוש השנים שקדמו למינויו הוא שימש כעורך מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות. חפץ עבד כ-20 שנה בקבוצת ידיעות אחרונות. מתוכן הוא כיהן 7 שנים כעורך ראשי ברשת המקומונים ידיעות תקשורת ו-5 שנים כעורך אחראי של מוסף הספורט ב"ידיעות אחרונות". טרם מינוי חפץ, חיפשו במשרד ראש הממשלה במשך תקופה ארוכה אחר אדם שיעמוד בראש מערך ההסברה והתפקיד הוצע אז גם לדובר צה"ל אבי בניהו.

בעקבות ההודעה על פרישתו של חפץ מלשכת ראש הממשלה, אמר מ"מ יו"ר סיעת קדימה, ח"כ יוחנן פלסנר: "העכברים בורחים מהספינה הטובעת. מדובר בסממן נוסף להתפוררות, ליחסים העכורים ולחוסר התפקוד של הלשכה החשובה והכושלת ביותר במדינה. כעת ברור שזה עניין של זמן עד שנתבשר על בריחה נוספת מסביבתו המדלדלת של נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully