וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגישה טעונה" בין רה"מ למשפחת ההרוגה בכרמל

כחודש לאחר אסון הכרמל, נפגש נתניהו בלשכתו עם הניצבים בדימוס זאב אבן חן, אביה של טופז אבן חן קליין שנספתה בלהבות, וחותנו חיים קליין, שדרשו בעבר לפתוח בחקירה פלילית נגדו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (שני) עם שני הניצבים בדימוס שקראו להדחתו, בעקבות אופן טיפולו בשריפה בכרמל. על פי דיווח בערוץ 2, נתניהו נפגש עם זאב אבן חן, אביה של טופז אבן חן קליין שנספתה באוטובוס הצוערים, וחותנו חיים קליין בלשכתו שבקריה בתל אביב – פגישה שמשתתפיה החליטו מראש שלא לפרסם את תוכנה. על פי הדיווח, בפגישה, שארכה כשלוש שעות והוגדרה כ"טעונה", לקחו חלק גם שני בניהם של הניצבים – אחיה של טופז ובעלה.

נתניהו התייחס לנושא גם בראיון שהעניק לחדשות 10. הוא לא אישר כי הפגישה נערכה היום, אולם אמר: "נפגשתי איתם בזמן האחרון. אני בעצמי בן למשפחה שכולה. צלצלתי למשפחות וגם נפגשתי איתם".

זמן קצר לפני הפגישה קיבל אבן חן מכתב מהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שהודיע לו כי לא תיפתח חקירה נגד ראש הממשלה, שר הביטחון ושרי הפנים והאוצר. בהודעה הפנה וינשטיין את בני המשפחה למאבק בזירה הציבורית והפרלמנטרית: "דיון זה יוכל להתקיים גם במסגרת ועדות שונות שניתן להקים מכוח החוק – ועדת חקירה ממלכתית, ועדת בדיקה ממשלתית, ועדת בירור שמקים שר או שרים רלבנטיים, או ועדת חקירה פרלמנטרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully