וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתרנות בצפון קוריאה? "פגעו במתנות של קים"

לפי דיווח של תחנת רדיו מחתרתית, מתנגדי משטר חיבלו בפסי רכבת וגרמו לירידתה מהפסים של רכבת שנשאה את מתנות יום ההולדת של היורש קים ז'ונג-און, בנו של הנשיא קים ז'ונג-איל

מי מבקש לפגוע בצעיר המיועד לרשת את כס השלטון בצפון קוריאה? רכבת משא ועליה מתנות ליום הולדתו של קים ז'ונג-און ירדה מהפסים בעקבות חבלה שנעשתה בה. כך דיווח היום (שני) "הרדיו הפתוח של צפון קוריאה" - תחנת רדיו אופוזיציונית המשדרת לתושבי צפון קוריאה מחוץ לתחומי המדינה.

לפי הדיווח, המיוחס ל"גורם מודיעין צפון קוריאני", מתנגדים של המשטר בפיונגיאנג חיבלו בפסי רכבת ב-11 בדצמבר, שעה שהייתה בדרכה מהעיר שינויג'ו שבגבול רוסיה לבירה פיונגיאנג.

"אמנם המסילות כאן ישנות ובלויות, צוטט גורם המודיעין, "אבל הפסים נפגעו בצורה כה קשה במקום התאונה, שדי ברור שמישהו התעסק איתם לפני מעבר הרכבת במקום". על פי המקור, שמונה מ-40 קרונות הרכבת ירדו מהפסים. היו עליהם מתנות כגון שעונים ומכשירי טלוויזיה, ליום הולדתו ה-28 של קים, שככל הידוע חל ב-8 בינואר.

יהיה זה יום הולדתו הראשון של קים ז'ונג-און, צעיר בניו של המנהיג קים ז'ונג-איל, מאז הוכרז באופן רשמי כיורש, בוועידת המפלגה הקמוניסטית לפני כשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully