וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' לשטייניץ: מנע פגיעה בלחימה בפשע

השר לביטחון הפנים פנה לשר האוצר בניסיון למנוע קיצוץ של 90 מיליון שקלים מתקציב משרדו. הקיצוץ שווה לכ-400 שוטרים בשנה. משרד האוצר: התקציב יגדל בשנתיים הבאות

המשרד לביטחון הפנים מותח הבוקר (שני) ביקורת על משרד האוצר בשל הכוונה לקצץ 90 מיליון שקלים מתקציבו. במשרד לביטחון הפנים טוענים, כי מדובר בקיצוץ שיערער את יכולת המשרד לעמוד בתוכניות העבודה ולסיים את שנת התקציב בצורה מאוזנת.

במשרד לביטחון הפנים טוענים עוד, כי הקיצוץ שווה לכ-400 שוטרים בשנה, וכי הוא יפגע במאמץ לשפר את הביטחון האישי של אזרחי ותושבי המדינה. בנוסף טוענים במשרד כי הקיצוץ יקשה על הלחימה בפשיעה והאלימות החמורה, כל זאת בזמן שממשלת ישראל מבקשת להגביר את נוכחות המשטרה במוקדים כמו העיר לוד והמגזר הלא יהודי.

בעקבות הכוונה לקצץ בתקציב, פנה השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', לשר האוצר יובל שטייניץ בניסיון למנוע את הקיצוץ כשהוא מתריע על משמעויותיו. אהרונוביץ' ציין במכתבו כי "התקציב הנוכחי יצטרף לשורה של קיצוצים שהוטלו על המשרד בהיקף של מעל חצי מיליארד שקל, ומשמעותן פגיעה משמעותית בתוכניות של המשרד לביטחון הפנים ואף בהיערכות וביכולות המבצעיות של גופי המשרד בתחומים השונים ובכלל זה פגיעה או עצירת פרויקטים חיוניים בתחומי מז"פ, בתחומים הטכנולוגיים, בתחומי הבטיחות ועוד".

במשרד האוצר אומרים בתגובה כי הקיצוץ נעשה מכספי עתודה שאינם מיועדים לשימוש. באוצר מדגישים כי תקציב השנתיים הבאות יגדיל מאוד את תיקצוב המשרד לבטחון הפנים, ותקציבו בשנת 2012 צפוי להיות גדול ב-1.2 מיליארד מיליון שקלים מתקציבו השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully