וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: 9 מוסלמים מואשמים בתכנון פיגועים

שבוע וחצי אחרי המעצרים בשלוש ערים, שוחררו שלושה מהעצורים, ותשעת הנותרים הואשמו במעורבות בטרור. במשטרה מאמינים כי הם תכננו פיגועים במגוון מוקדים

כתבי אישום הוגשו היום (שני) בבריטניה נגד תשעה בני אדם ממוצא מוסלמי שנעצרו לפני כשבוע, בגין תכנון פיגועים במדינה, ייתכן בחג המולד, ובמעורבות בטרור. כך אישרו במשטרה. התשעה יופיעו בהמשך היום בפני בית משפט בלונדון.

שלושה מהעצורים הם תושבי קרדיף שבוולס (בן 24, בן 26 ובן 28), שניים מלונדון (בן 28 ובן 20) ושלושה מהעיר סטוק-און-טרנט (בן 19, בן 25 ושניים בני 26). עוד שלושה עצורים - שניים מקרדיף ואחד מלונדון - שוחררו ללא אישומים. על פי ראש מחלקת טרור בתביעה הבריטית, סו המינג, הם מואשמים ב"קשירת קשר להוצאה לפועל של פיצוצים ובתכנון מעשי טרור". לפי כתבי האישום, התכנונים נעשו במהלך שלושת החודשים האחרונים, מראשית אוקטובר.

"המשפטנים עובדים יחד עם המשטרה על המקרה הזה משלב מוקדם", הוסיפה המינג. "יש סיכוי מספיק להרשעה. זה האינטרס של הציבור שהאנשים האלו יואשמו בעבירות האלו".

לא נמסרו בשלב זה פרטים על מהות תכנוני הטרור של הקבוצה, אולם לפי פרסומים קודמים בתקשורת הבריטית, משטרה מאמינים כי החשודים תכננו לפוצץ כמה מטעני חבלה "במגוון מוקדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully