וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל סופות השלגים: 1,500 טיסות קורקעו בארה"ב

סופות השלג העזות שפקדו בימים האחרונים את מזרח ארה"ב גרמו לשיבושים קשים בעבודת נמלי התעופה ובנתיבי התחבורה. למעלה מ-1,500 טיסות קורקעו ואלפי נוסעים נותרו בשדה בעיצומו של החג

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

אזרחי ארה"ב תמיד מקווים לחג מולד לבן, אך הפעם נראה כי המשאלה הפכה לסיוט: סופות שלגים עזות המשתוללות בימים האחרונים במדינה שיתקו את נמלי התעופה וגרמו לאלפי נוסעים מותשים לבלות את החג במתחמי הטרמינל בשדה.

עד כה, בוטלו כ-1,500 טיסות, כאשר בניו יורק בלבד בוטלו למעלה מ-800 טיסות. "לדאבוננו, העיר שלנו נמצאת בדיוק בנתיב הקריטי", אמר ראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג. "קשה מאוד להמריא ולטוס בסערה הזאת והמצב עלול להיות מאוד מסוכן", הוסיף.

ברט מרטין, אחד מהנוסעים המתוסכלים שהמתין לשוב לביתו, אמר לרשת הטלוויזיה CNN, כי "עבור אנשים שבחרו להישאר בבית בחג כל השלג הזה זו חוויה די מדהימה, אבל יש הרבה אנשים כמוני שיצאו לחופשות ולא מצליחים לחזור הביתה".

שלג במזרח ארצות הברית. AP
כ-1,000 משאיות ומפלסות שלג שוקדות על פינוי הדרכים, וצוותים מיוחדים הכינו גם רכבי חירום למקרה הצורך/AP

לפי שעה, צופים החזאים כי הסופות יימשכו ויתחזקו, כאשר הפגיעה הקשה ביותר צפויה להיות באזור ניו יורק, ניו ג'רזי ניו אינגלנד ובוסטון. על פי שירות החיזוי הלאומי, באזורים אלה צפויים להיערם בין 30 ל-50 סנטימטרים של שלג. בפילדלפיה ובבוסטון הוכרז על מצב חירום בעקבות הסופה. מדינות מרילנד, מסצ'סטוס, וירג'יניה וצפון קרוליינה הוכרזו כמדינות שיושיטו סיוע בשעת חירום.

גם בדרכים ביבשה המצב אינו פשוט: על פי הדיווחים, כ-1,000 משאיות ומפלסות שלג שוקדות על פינוי הדרכים, וצוותים מיוחדים הכינו גם רכבי חירום למקרה הצורך. כתוצאה מהסופות נאלצה גם ליגת הפוטבול הלאומית לדחות את המשחק בין קבוצות "הויקינגס" ל"איגלס", שהיה אמור להתקיים מוקדם יותר בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully