וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שביתה כללית ברשויות החל מיום ראשון

השביתה הכללית שתכננו אנשי מרכז השלטון המקומי וראשי הערים נדחתה לתחילת השבוע הבא. בתכנון: שביתה ללא הגבלת זמן במחאה על העלאת מחירי המים וקיצוץ בתקציבי החינוך והרווחה

מרכז השלטון המקומי יפתח בשביתה כללית ללא הגבלת זמן החל מיום ראשון בשבוע הבא, על רקע עליית מחירי המים והפגיעה בתקציבי החינוך והרווחה. כך דווח אמש (ראשון) בגלי צה"ל. זאת לאחר שהבוקר הודיעו אנשי המרכז וראשי הערים כי אם דרישותיהם להפחתת תעריפי המים לא ייענו, יפתחו הרשויות המקומיות בשביתה כללית עד להודעה חדשה כבר ביום שלישי הקרוב.

אנשי השלטון המקומי הודיעו כי בשבוע הקרוב יוחרפו צעדי המחאה וכי מחר יקיימו ראשי הערים יחד עם מאות עובדי הרשויות המקומיות הפגנה גדולה בסמוך לאוהל המחאה, הממוקם מול לשכת ראש הממשלה בירושלים. עם זאת, ציינו ראשי הערים כי השביתה המתוכננת לא תשפיע על מערכת החינוך בשלב זה.

לפי המרכז לשלטון מקומי, בכוונת אנשיו לפנות השבוע באופן רשמי למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, ולבקשו לחקור את "שערוריית הולדתם של תאגידי המים המיותרים שהוקמו בהנחיית הממשלה – ובניגוד לעמדת הרשויות המקומיות", לשון ההודעה. כמו כן, דרש יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט משר האוצר, יובל שטייניץ, ומשר הפנים, אלי ישי, לפעול להפחתה מיידית של המע"מ בשיעור 16% אותו נאלצים לשלם האזרחים והרשויות המקומיות עבור המים שהם צורכים.

ממשרד האוצר נמסר כי נציגי המרכז כלל לא הגיעו לפגישות המשא ומתן האחרונות שהתקיימו בנושאים המדוברים.

(עדכון ראשון: 26.12.2010, 23:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully