וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מרגל למען ישראל נידון למוות באירן

באוקטובר הודיע התובע של טהרן על האשמתם של שני אזרחים בריגול למען ישראל, וכעת הודיע על העונש שנגזר, ככל הנראה, על אחד מהם. פרטיו יפורסמו לאחר שביהמ"ש העליון יאשר את העונש

אדם שריגל למען ישראל נידון למוות באירן - כך דיווחה היום (ראשון) סוכנות הידיעות האירנית הרשמית למחצה, "מ?ה?ר".

בדיווח צוטט התובע הראשי של טהרן, עבאס ג'פארי דוולת-אבדי, שאישר כי בית משפט דן למוות "מרגל שעבד בשביל השלטון הציוני" והוסיף כי שמו של הנידון למוות יוכרז לאחר שבית המשפט העליון בטהרן יאשר את גזר הדין. לדבריו, מקרי ריגול נוספים במדינה מצויים בחקירה.

בדיווח לא צוינו פרטים נוספים לגבי זהותו של הנידון למוות או פרטי הפרשה, ולפי שעה לא נמסרה אף תגובה נוספת מגורם רשמי באירן. עם זאת, מדובר כנראה בפרשה שכבר הוזכרה לפני חודשיים, ב-26 באוקטובר, אז הודיע דוולת-אבדי כי שני אזרחי המדינה הואשמו בריגול למען ישראל, וכי עשו זאת תמורת כסף שקיבלו מהמודיעין הישראלי. ככל הנראה, נגזר כעת דינו של אחד מהשניים.

ב-2008 הוציאה אירן להורג את עלי אשתרי, איש מכירות של מוצרי חשמל, שהורשע במסירת מידע רגיש לסוכני המוסד הישראלי, ובכלל זה מידע על תוכנית הגרעין האירנית.

אירן גם חוזרת ומאשימה את ארגוני הביון של ישראל ושל ארה"ב באחריות לרצח מדען הגרעין מג'יד שהרייארי ובניסיון לרצוח מדען גרעין נוסף, לפני חודש בטהרן, כמו גם במקרים קודמים של רצח מדענים באירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully