וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אתערב בישיבת הפרקליטים"

על רקע איומי הפרקליטים להחריף את שביתתם בעקבות הקיפאון במו"מ עם האוצר, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יתערב בשנית בשביתה. נתניהו ייועד עם שטייניץ, נאמן וגבאי

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי החליט להתערב בשביתת הפרקליטים. בקול ישראל דווח כי נתניהו צפוי לכנס היום פגישה עם שר האוצר יובל שטייניץ, שר המשפטים יעקב נאמן ומנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי.

הבוקר התכנסו נציגי הפרקליטים השובתים לישיבה בה דנו על דרכים להחרפת המאבק. בין היתר שוקלים הפרקליטים את הפסקת עבודת המחלקה המטפלת בתביעות המוגשות נגד אישי ציבור בחו"ל והחמרת הקריטריונים בוועדת החריגים. עורכת הדין הדס פורר גפני, מנהלת מחלקה בפרקליטות מחוז תל אביב אמרה כי היאאינה רואה סוף למשבר. "אנחנו שובתים כי אנחנו מקבלים שכר לא ראוי לעבדותנו ולשירות שאנחנו נותנים למדינת ישראל במלוא הנשמה ובמלוא הלב", אמרה גפני.

בתוך כך הוגשה הבוקר עתירה נוספת לבג"ץ בגין השביתה. עו"ד דוד פורר עתר לבג"ץ בדרישה שיחייב את האוצר לנהל משא ומתן עם הפרקליטים השובתים ללא תנאים מוקדמים. בג"ץ צפוי לדון השבוע בעתירה שהוגשה ביום חמישי ובה דרישה לסיים את השביתה. לדיון זומנו גם פרקליט המדינה והממונה על השכר באוצר.

לפני עשרה ימים פנו גורמים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לארגון הפרקליטים, והציעו להם להתחיל במשא ומתן ישיר, על בסיס יומי, עם הממונה על השכר באוצר, בליווי נציג של ראש הממשלה. הפרקליטים הודיעו שהם מקבלים את ההצעה אך לאחר מספר ימים פוצץ המשא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully