וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה הודיע: "אתערב בשביתת הפרקליטים"

לאור המבוי הסתום אליו נקלע המו"מ בין הפרקליטים השובתים לנציגי האוצר, הודיע נתניהו כי יתערב וייכנס את שרי האוצר והמשפטים בכדי להביא לפתרון המשבר

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי החליט להתערב בשביתת הפרקליטים הנכנסת לשבוע השישי, לאחר ש"כל המאמצים האחרים כשלו". בקול ישראל דווח כי נתניהו צפוי לכנס בהמשך היום פגישה עם שר האוצר יובל שטייניץ, שר המשפטים יעקב נאמן ומנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי בכדי לדון בדרכים לפתור את המבוי הסתום אליו נקלע המשא ומתן בין נציגי הפרקליטים לאוצר.

במקביל, הבוקר התכנסו נציגי הפרקליטים לדון בדרכים להחרפת המאבק. הוועד הארצי של ארגון פרקליטי המדינה החליט על ביטול ההקלות בשביתה אשר ניתנו בשבוע שעבר לפני פתיחת המשא ומתן עם האוצר. בוועד גם יבחנו אפשרויות להחמרה נוספת בשביתה. הפרקליטים ברכו את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעקבות הודעתו כי יתערב באופן אישי להביא לסיום השביתה.

עורכת הדין הדס פורר-גפני, מנהלת מחלקה בפרקליטות מחוז תל אביב, אמרה כי היא אינה רואה את סוף המשבר בפתח. "אנחנו שובתים כי אנחנו מקבלים שכר לא ראוי לעבדותנו ולשירות שאנחנו נותנים למדינת ישראל במלוא הנשמה ובמלוא הלב", אמרה גפני לגלי צה"ל.

לפני עשרה ימים פנו גורמים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לארגון הפרקליטים, והציעו להם לפתוח במשא ומתן ישיר, על בסיס יומי, עם הממונה על השכר באוצר, בליווי נציג של ראש הממשלה. הפרקליטים הודיעו שהם מקבלים את ההצעה אך לאחר מספר ימים פוצץ המשא ומתן.

* עדכון ראשון - 10:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully