וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: 12 סומלים נעצרו בחשד לתכנון פיגועים

אחרי הפיגוע בשבדיה והתארגנויות שנחשפו בבלגיה ובבריטניה, מגיע תורה של הולנד, שעצרה ברוטרדם 12 סומלים, בהם אזרח דנמרק, בחשד שתכננו "להוציא לפועל פיגוע טרור בעתיד הקרוב"

פרשת טרור רביעית באירופה בתוך פחות מחודש. 12 בני אדם ממוצא סומלי נעצרו בסוף השבוע בעיר רוטרדם שבהולנד, בחשד למעורבות בפעילות טרור - כך אישרה אמש (שבת) התביעה ההולנדית. על פי ההודעה, החשודים נעצרו בעקבות מידע שהתקבל במודיעין ההולנדי לפי החשודים "מעוניינים להוציא לפועל פיגוע טרור בהולנד בעתיד הקרוב". לא נמסרו פרטים נוספים.

לפי המידע שנמסר, טווח הגילאים של החשודים נע בין 19 ל-48. שישה מהם הם תושבי רוטרדם, אחד אזרח דנמרק, ומקום המגורים של חמשת הנוספים אינו ידוע. "הם ממוצא סומלי, אבל לכמה מהם יש אזרחות הולנדית ולאחד אזרחות דנית", אמר דובר של הפרקליטות ההולנדית. "עדיין לא ברור מה האזרחות של היתר".

החוקרים ערכו חיפושים בחנות ובארבעה בתים ברוטרדם ושני חדרים במלון דרכים בעיירה גליזה-ריין. הם לא מצאו כלי נשק או חומרי חבלה. העצורים מצויים כעת בחקירה, ובתוך שלושה ימים יובאו בפני שופט שיחליט על המשך מעצרם.

זו הפרשה הרביעית של טרור איסלמי שנחשפת באירופה בשבועות האחרונים, ערב חג המולד. הרצף החל בפיגוע ההתאבדות הכושל בשטוקהולם בירת שבדיה, אותו ביצע עירקי שלמד בשנים האחרונות בבריטניה, ונמשך בהודעה על חשיפת רשת טרור איסלמית בבלגיה, שפעילים ממנה נעצרו גם בגרמניה ובהולנד. בשבוע שעבר הודיעה גם בריטניה כי עצרה שורה של פעילים בהתארגנות טרור. עד כה לא פורסמו פרטים על התקפות הטרור שתוכננו במסגרת התארגנויות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully