וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדור: על שטייניץ לסיים במהרה את שביתת הפרקליטים

בראיון לערוץ 2, פנה פרקליט המדינה לשר האוצר, והפציר בו להטיל את כל כובד משקלו על מנת לסיים השביתה. "אם היה מדובר בחברת החשמל, היינו רואים שיושבים כל הלילה ומגיעים להסכם"

פרקליט המדינה משה לדור התייחס הערב (חמישי) לשביתת הפרקליטים וקרא לשר האוצר יובל שטייניץ להפעיל את כל כובד משקלו על מנת לסיימה במהרה. בראיון לערוץ 2, אמר לדור, כי "אנחנו צריכים להצטער על כל נזק שנגרם כתוצאה מהשביתה. הממונה על השכר באוצר היה צריך להמשיך במשא ומתן".

לדור הוסיף כי "אם היה מדובר בחברת החשמל או ברשות הנמלים היינו רואים שיושבים כל הלילה ומגיעים להסכם. רק מי שנושא ונותן עם הפרקליטים ואינו מאפשר הטבה בתנאי השכר וטוען שיש לשמר את הפגיעה והשחיקה עליו מוטלת האחריות לשקם".

לדור אמר עוד, כי הוא "קורא לשר האוצר שיכול להטיל את כל כובד משקלו להביא לסיום השביתה. הפער בין הפרקליטות לאוצר הוא זניח - 18 מיליון שקלים לשנה. הנזק שנגרם בתיק אחד הוא גדול הרבה יותר".

לדור התייחס גם למשפטו של חבר הכנסת לשעבר צחי הנגבי. לדבריו, "לא הוגש הערעור בתיק. יש אפשרות שתוגש בקשה להארכת המועד להגשת הערעור. אני לא חושב שזה הנושא החשוב כשהשביתה מתנהלת חודש וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully