וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל ביה"ס בו התעללו נערים בחברם: "תחושה קשה"

23.12.2010 / 16:52

בבית הספר בו אירעה ההתעללות של שני נערים בנער בן כיתתם, הביעו צער רב על המקרה, והודיעו כי יטפלו בו בחומרה. מנכ"ל המועצה לשלום הילד: ייתכן שזה בגלל האלימות באינטרנט

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: דורון שטיין. קריינות: אביב אברמוביץ')

חשיפת מקרה ההתעללות של שלושה נערים בנער בן כיתתם בירושלים, ממשיכה לעורר הדים. בבית הספר בו אירעה ההתעללות סיפרו על "תחושות קשות", ובוועד ההורים הודיעו כי יספרו לכלל הורי התלמידים על השתלשלות האירועים.

מנהל בית הספר בו אירעה ההתעללות, אמר כי מדובר ב"תחושה קשה מאוד לי ולכל צוות בית הספר. אנו לומדים את האירוע ומתמודדים איתו במלוא המוטיביציה. רובו של האירוע התרחש מחוץ לכתלי הספר אבל אני מתייחס כאילו כולו קרה בתוכו. המתעללים הם ילדים מבתים טובים ללא היסטוריה של אלימות או דבר המתקרב לכך. אנו מטפלים בכל מקרה של אלימות, מתקיפה ועד הערה בפייסבוק. אני מאוד שמח שהמשטרה התערבה בנושא מאחר שמדובר במקרה חמור".

יו"ר ועד ההורים בבית הספר אמרה בתגובה כי "אנחנו מביעים הערכה רבה להתנהלות השקופה של בית הספר מול המשטרה, ההורים והתלמידים. ההורים בבית הספר יקבלו מחר מכתב מפורט ובו ההשתלשלות שהובילה למקרה. לבית הספר נודע על האירוע רק אתמול בערב. התחושה שלי היא שחבל שזה נודע רק אז ושהילד לא התלונן קודם, במיוחד כשמדובר בדברים שהתרחשו בין כתלי המוסד. למרות זאת, בתור אמא אני מרגישה ביטחון בכך שבית הספר מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"בגלל האינטרנט"

מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, טען כי קיימים שני הסברים אפשריים למקרה: "אחד, הנגישות הבלתי נסבלת של מסרים אלימים באינטרנט. זה שדה מוקשים בלי גבולות וגדרות. הסבר נוסף, הוא שילדים שפגעו מינית הם בדרך כלל ילדים שנפגעו בעצמם. אני לא בא להצדיק את הפגיעה אבל מדגיש את הצורך בטיפול אינטנסיבי בנערים שפגעו".

החשודים, שלושה נערים כבני 15 מתיכון יוקרתי בירושלים, נעצרו בחשד שהתעללו בבן כיתתם במשך השנתיים האחרונות. הנערים חשודים שביצעו בנער התעללות מינית ופיזית קשה. בין היתר, קיים חשד כי הנערים נהגו לקשור את הקורבן לכיסא למשך שעות, להכות אותו והכריחו אותו לאכול צואה. "מדובר בהתעללות שכל מטרתה הנה לגרום לנער אחר סבל וכאב ללא כל מניע מלבד רוע", אמרו גורמים במשטרה.

בית משפט השלום בירושלים האריך בשלושה ימים את מעצרו של אחד הנערים החשודים בהתעללות ואילו נער נוסף נשלח למעצר בית למשך 11 ימים ונאסר עליו להתקרב לנער המתלונן. כמו כן נעצר נער שלישי החשוד בפרשה והוא נחקר כעת במשטרת ירושלים. מחר יובא הנער השלישי להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully