וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התעללו מינית בבן כיתתם במשך שנתיים

המשטרה עצרה שלושה נערים בני 15 בחשד שהתעללו מינית בבן כיתתם. הנער נאלץ לעזוב את בית ספרו והתלונן רק בעקבות התערבותו של מדריך נוער

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

מקרה מזעזע של אלימות נחשף היום (חמישי) בבית ספר תיכון יוקרתי בירושלים, לאחר ששלושה נערים כבני 15 נעצרו בחשד שהתעללו בבן כיתתם במשך השנתיים האחרונות. הנערים חשודים שביצעו בנער התעללות מינית ופיזית קשה. בין היתר, קיים חשד כי הנערים נהגו לקשור את הקורבן לכיסא למשך שעות, להכות אותו והכריחו אותו לאכול צואה. "מדובר בהתעללות שכל מטרתה הנה לגרום לנער אחר סבל וכאב ללא כל מניע מלבד רוע", אמרו גורמים במשטרה.

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים האריך בשלושה ימים את מעצרו של אחד הנערים החשודים בהתעללות ואילו נער נוסף נשלח למעצר בית למשך 11 ימים ונאסר עליו להתקרב לנער המתלונן. כמו כן נעצר נער שלישי החשוד בפרשה והוא נחקר כעת במשטרת ירושלים. מחר יובא הנער השלישי להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

מחקירת מרחב מוריה במשטרה, מסכת ההתעללות כללה השפלות בתחום בית הספר במהלך שעות הלימודים, ולאחר מכן במקומות נוספים. כמו כן, הנערים חשודים כי סחטו מהקורבן סכומי כסף שונים.

במשטרה מעריכים כי הנער נמנע מלספר על ההתעללות להוריו או למורים בבית הספר, וכי סביבתו הקרובה כלל לא היתה מודעת לנעשה. מדריך נוער ששמע על המעשים מחבריו של הקורבן, לאחר שהנער עזב את בית הספר, שיכנע את הנער לפנות למשטרה ולהתלונן.

ממנהלת החינוך בירושלים נמסר בתגובה לחשיפת הפרשה: "אנו מצרים על המקרה החמור, הנושא נמצא בחקירת משטרה. בית הספר מקיים פעילות חינוכית בכיתות בשיתוף צוות המורים היועצות והפיקוח במטרה לדון על האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully