וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמכר ב-eBAY: התיק בו נחבט היורה מפלורידה

חברת ועד מבית הספר בפלורידה שהוחזקה כבת ערובה, מכרה באתר את התיק שבאמצעותו חבטה ביורה. הכסף מהמכירה מיועד לקרן הצדקה של קצין הביטחון שפגע בחוטף

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

תיק צד ששימש לניסיון הצלת בני ערובה נמכר ב-eBAY ב-13,100 דולר. בעלת התיק, ג'ינג'ר ליטלטון, היא אחת מחברות הוועד המנהל של בית הספר בפלורידה, שנפל קרבן למעשיו של קליי דיוק, שהתפרץ לישיבת הוועד והחזיק את חבריה באיומי אקדח כבני ערובה.

דיוק, בן ה-56, ביצע את המעשה בתחילת דצמבר, בתגובה להחלטת הוועד לפטר את אשתו. הוא אפשר לליטלטון לעזוב, אך היא בחרה להתגנב חזרה לחדר ולחבוט בו באמצעות התיק. ניסיון החילוץ לא צלח, אך ליטלטון הורשתה לעזוב בשנית.

בסופו של דבר, דיוק נפגע על ידי קצין ביטחון ומאוחר יותר שם קץ לחייו. איש הביטחון שפצע אותו, מייק ג'ונס, מפעיל קרן צדקה מקומית, הנקראת "שיפוץ סנטה". הקרן משפצת צעצועים ואופניים ישנים, על מנת לחלק אותו לילדי הסביבה. ליטלטון החליטה לתרום את כל הכסף ממכירת התיק לקרן של ג'ונס.

"מייק ג'ונס הוא הגיבור האמיתי של היום", סיפרה ליטלטון, "ההחלטה למכור את התיק הייתה קלה, בעיקר לאור העובדה שזה ייתרום לקרן של ג'ונס. אחרי המכירה חשבתי לעצמי: 'ואו, זו סגירת המעגל שכולם זקוקים לה, זו הדרך לסיים את הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully