וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: אחמדינג'ד מגיע לביקור רשמי בטורקיה

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, יגיע היום לביקור רשמי בטורקיה, וייפגש עם ראש הממשלה ארדואן. הוא יצטרף אל שר החוץ החדש שלו, עלי אכבר סאלחי, שהגיע למדינה אתמול

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, יגיע היום (חמישי) לביקור רשמי בטורקיה. אחמדינג'ד יצטרף אל שר החוץ החדש שלו, עלי אכבר סאלחי, שהגיע לאיסטנבול אתמול במסגרת פסגה כלכלית בינלאומית הנערכת בטורקיה, בה משתתפים גם נציגים בכירים מפקיסטן, אפגניסטן, ומדינות מרכז אסיה.

במהלך הביקור, צפוי הנשיא האירני להיפגש עם ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן. דובר משרד החוץ הטורקי העריך כי "שיחות הגרעין בין אירן לשש המעצמות יהיו חלק מסדר היום, אולם זה לא יהיה הנושא היחיד בו". שר החוץ סאלחי, שזהו הביקור הראשון במדינה זרה מאז מינויו לתפקיד, הבהיר אמש כי "אירן תעמוד בכוח על מנת לחזק את הקשרים הכלכליים והמדינתיים באזור".

בחודש ינואר צפויה טורקיה לארח את השיחות בין אירן לשש המעצמות בנוגע לגרעין האירני. טורקיה, שכנתה של אירן ממערב, היא אחת המתנגדות העיקריות להטלת סנקציות עליה, ואף עמדה בשנה שעברה, יחד עם ברזיל, במרכזה של יוזמה מדינית להחלפת דלק גרעיני עם אירן, כדי להכשיר את תוכנית הגרעין שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully