וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "אינס לא תפוטר עד בחינת הפרטים"

אחרי שפורסם כי הופסקה ההתקשרות בין המשרד לביטחון פנים לבין אורלי אינס, החליט השר יצחק אהרונוביץ' להקפיא את המהלך שכן הוא נעשה לדבריו שלא בידיעתו

בלבול במשרד לבטחון הפנים: השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' הודיע אמש (רביעי) כי החליט להקפיא את הליך הפסקת העסקתה של ד"ר אורלי אינס במשרדו, זאת לאחר שאינס התבשרה על הפסקת התקשרות המשרד עימה. "השר החליט להקפיא את ההליך עד שילמד את עיקרי הדברים, שכן ההליך נעשה ללא ידיעתו. תפקידה של אינס נשאר ללא שינוי", נמסר מהמשרד לביטחון הפנים.

מוקדם יותר נמסר מהמשרד שבראשו עומד אהרונוביץ' כי סמפכ"ל המשרד, דורי לוי, הוא זה שהחליט על הפסקת ההתקשרות עם אינס, בכפוף להנחיות הייעוץ המשפטי. "המשרד לא פיטר את ד"ר אורלי אינס, נהפוך הוא – המשרד העביר לד"ר אינס הארכה לחתימתה להסכם הקיים עד ל-31 בינואר", נמסר בהודעת המשרד, "לצערנו, עד היום ד"ר אינס לא חתמה על ההסכם, ומאחר שכך, הרי מובן שלא תוכל לבצע כל פעילות עבור המשרד ללא הסכם. אנו מצפים שד"ר שד"ר אינס תענה לבקשתנו לחתום על ההסכם בהקדם האפשרי".

לדברי אינס, בשנה שעברה חידשה את חוזה ההתקשרות עם המשרד לנובמבר 2010 עם אפשרות להארכתו לשנה נוספת. היום, כאמור, נודע כי המשרד חזר בו מהצעתו לחדש את החוזה עמה לשנה והציע הארכה של חודשיים בלבד. אינס סירבה לחתום על החוזה החדש והמשרד לביטחון פנים החליט להפסיק איתה את ההתקשרות כלל. "מדובר בהפסקת עבודה לא חוקית, המהווה התנכלות על פי חוק מניעת הטרדה מינית ופיטורים משיקולים זרים", נמסר.

לפני למעלה מחודש נקשר שמה של אינס, אז כונתה א', בחקירת חשדות לכאורה שהמנכ"ל פלג וניצב אורי בר לב הטרידו אותה מינית באירועים שונים. ד"ר אינס, שעמדה בראש פרויקט "עיר ללא אלימות" הועסקה על ידי המשרד לביטחון פנים מחודש נובמבר 2009.

(עדכון ראשון: 22.12.2010, 21:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully