וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומר בכיר ביוון: "היהודים אשמים בצרותינו"

הבישוף של פיראוס שיחרר את כל המעצורים בראיון לערוץ הגדול ביוון: "הציונות והיהודים שולטים בבנקאות ומשעבדים את הכנסייה. היטלר מומן ע"י רוטשילד". יהודי יוון: "אין לו בושה"

"היהודים הם האשמים בכל צרותיה הכלכליות של יוון" - מאחורי הצהרה אנטישמית בוטה זו עומד אחד מהכמרים הבכירים במדינה, המטרופוליט (מקביל לבישוף בכנסייה האורתודוכסית) של פיראוס. את הדברים אמר המטרופוליט ספארים אתמול (שלישי) בתוכנית הבוקר של תחנת הטלוויזיה הגדולה במדינה, מגה-TV.

לפי הדיווח באתר החדשות היהודי JTA, בדברים שאמר בתוכנית טען ספארים בין היתר כי התנועה הציונית העולמית ובנקאים יהודים כגון הברון רוטשילד, מעורבים בקנונייה לשעבד את הכנסייה האורתודוקסית. כמו כן האשים את הציונות העולמית בניסיון להחריב את ערכי המשפחה, באמצעות קידום משפחות חד-הוריות ונישואים חד-מיניים.

בעקבות דבריו שאל אותו מנחה התוכנית, "אז למה אתה לא מסכים עם מדיניותו של היטלר? אם הם עושים את כל זה, לא יהיה נכון לשרוף אותם?". על כך השיב: "אדולף היטלר היה כלי בידי הציונות העולמית ומומן על ידי משפחת רוטשילד למען מטרה אחת: שכנוע היהודים לעזוב את אירופה ולהקים בישראל את האימפריה החדשה שלהם". עוד הוסיף: "יהודים כמו רוטשילד, רוקפלר וג'ורג' סורוס שולטים במערכת הבנקאות העולמית, ששולטת בגלובליזציה".

בקהילה היהודית ביוון קיבלו את הדברים בתדהמה. "חשתי גועל למשמע ההתבטאויות", אמר ל-JTA נשיא הקהילה היהודית באתונה, בנימין אלבלה. "אין לו בושה".

אין זו הפעם הראשונה השנה שהמטרופוליט עולה לכותרות - במרץ האחרון התפרסם מכתב ששלח למלכת אנגליה, ובו ביקש ממנה לשלול את תואר האבירות של הזמר אלטון ג'ון, משום שהאחרון טען כי ישו היה הומוסקסואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully