וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הגישה תלונה רשמית באו"ם על ירי הרקטות

בעקבות המשך ירי רקטות הקסאם לעבר יישובי עוטף עזה, שלח שגריר ישראל באו"ם מכתב תלונה למזכ"ל האירגון ובו קרא לשלוח מסר תקיף לחמאס שיבהיר שההתקפות אינן מקובלות

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

ישראל הגישה הלילה (רביעי) תלונה רשמית לאו"ם בעקבות ירי רקטות הקסאם ופצצות המרגמה לעבר יישובי עוטף עזה בימים האחרונים. בקול ישראל דווח כי ממלא מקום שגריר ישראל באו"ם, מירון ראובן, כתב למזכ"ל הארגון באן קי מון כי ישראל רואה בשלטון חמאס בעזה אחראי לירי ולהפרת החוק הבינלאומי. מירון קרא במכתב למועצת הביטחון של האו"ם, לבאן ולקהילה הבינלאומית לשלוח מסר תקיף שההתקפות אינן מקובלות, והוסיף כי ישראל תמשיך לממש את זכותה להגנה עצמית.

בתגובה לירי תקף חיל האוויר אמש מוצב של הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל-קסאם, ברפיח. עדי ראייה מסרו כי כלי טיס ישראלי שיגר טיל אחד לפחות לעבר המוצב. לטענתם, ארבעה חמושים נפצעו בתקיפה, מהם אחד באורח קשה.

על רקע ההסלמה, חשף אתמול מפקד בכיר בזרוע הצבאית של פתח ברצועת עזה, גדודי חללי אל-אקצא, כי ברשות ארגונו טילים מתקדמים לטווח ארוך "שיפתיעו בקרוב מאד את ישראל". המפקד, איהאב מקדאד, אמר לאתר חדשות פלסטיני כי ארגונו הצליח לשפר את יכולותיו הצבאיות, "ואם תפרוץ מלחמה נוספת נגד ישראל, נשתמש בטילים שיפתיעו אותה".

אתמול בבוקר נפצעה נערה בת 14 באורח קל כתוצאה מנפילת רקטת קסאם בשטח קיבוץ במועצה האזורית חוף אשקלון. הנערה שנפגעה מרסיסים פונתה לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון. בנוסף לקו באירוע ארבעה בני אדם בחרדה. כמו כן דווח כי כתוצאה מהנפילה נגרם נזק למספר מבנים בקיבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully