וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מטען מאולתר נמצא בקרון תחתית ברומא

כרטיסן גילה את המטען, ובו אבק שריפה וצינורות, בקופסת נעליים. למטען לא היה מרעום, ולכן לא התפוצץ. לא ברור מי עומד מאחריו, אך באיטליה יש מי שקושר זאת להפגנות נגד ברלוסקוני

בהלה ברומא: מטען חבלה מאולתר התגלה אחר הצהריים (שלישי) בקרון של הרכבת התחתית בבירת איטליה, אולם עד מהרה התברר כי הוא לא היה יכול להתפוצץ, משום שלא היה לו מרעום. המטען התגלה על ידי כרטיסן בתוך קופסת נעליים בקרון הריק בתחנת רביביה שבפאתי הבירה, אחרי שהנוסעים כבר ירדו מהרכבת שהגיעה לתחנתה האחרונה. המתקן המאולתר כלל אבק שריפה וצינורות מתכת.

"נראה שהמטען הזה לא היה יכול להתפוצץ", אמר ראש העיר רומא, ג'אני אלמנו, ובכך הרגיע את הבהלה שנוצרה בעקבות התבטאות קודמת של ראש מנהל התחבורה של העיר, שטען כי למטען הייתה אנטנה לשם הפעלה מרחוק, וכי הוא "היה מוכן להתפוצץ".

לפי שעה לא ברור מי עומד מאחורי הנחת המטען ואם אכן היה אמור להתפוצץ ברכבת. ראש העיר אמר כי המקרה "מדאיג", אך לא הוסיף. באיטליה יש כבר מי שמעריך כי המטען עשוי להיות קשור להפגנות נגד ראש הממשלה ברלוסקוני, בהובלת הסטודנטים, שהסעירו את העיר בשבוע שעבר. הפגנות נוספות מתוכננות להתקיים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully