וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר על מינוי דנינו: צריך היה להמתין לסיום בדיקתי

מבקר המדינה שב וביקר את ההחלטה לאשר את המינוי של ניצב דנינו לתפקיד המפכ"ל הבא, למרות שלא סיים את בדיקתו בפרשת חיסול שני הסוכנים הסמויים לפני ארבע שנים

"היה מקום להמתין עם המינוי עד לסיום הבדיקה בעניינו של ניצב יוחנן דנינו. יכול להיות שהתוצאות ישפיעו על בחירת המפכ"ל הבא ויכול להיות שלא" - כך אמר היום (שני) מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, בדיון שנערך בוועדה לביקורת המדינה בכנסת. לדבריו, "היה מקום לבקשתי לסיים את הבדיקה שאני מקיים".

כזכור, אתמול הודיע השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', על מינויו של מפקד המחוז הדרומי, ניצב יוחנן דנינו, לתפקיד המפכ"ל. ההכרזה על מינויו של דנינו לתפקיד נדחתה במספר שבועות, זאת בשל פרשת בר-לב ובעטיה של החקירה שמנהל מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בעניינו.

בשבוע שעבר הודיע היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, כי אין מניעה משפטית למנות את ניצב דנינו למפכ"ל המשטרה. כבר באותו יום אמר המבקר כי החלטתו של וינשטיין "חפוזה".

החקירה מתמקדת בפרשת רצח מקורות משטרתיים של ימ"ר מרכז בשנת 2006, תקופה בה כיהן כראש אגף החקירות במודיעין והיה אחראי על הפעלת המקורות. המשטרה הקימה צוות בדיקה פנימי לחקירת האירועים, אך בעקבות תלונה שהגיש נצ"מ בדימוס ישראל אברבנל בה האשים את בכירי המשטרה בטיוח החקירה, החליט מבקר המדינה לפתוח בחקירה עצמאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully