וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה קופאים מקור, בישראל צפויה התחממות

בעוד במדינות אירופה יורד שלג כבד שגורם לעיכובים בטיסות, ברחבי הארץ ניתן יהיה ליהנות מעט מהשמש. הטמפרטורות צפויות לעלות והלחות תרד

בעוד אירופה קופאת תחת מעטה עבה של שלג, נראה שאלי מזג האוויר החליטו שהסופה שפקדה את ישראל בשבוע שעבר היתה מספיקה לעונת החורף ואפשר כבר לחזור לטמפרטורות גבוהות יותר. היום (שני) צפוי להיות מעונן חלקית עד בהיר. הטמפרטורות צפויות לעלות והלחות לרדת.

הטמפרטורות החזויות היום הן: בתל אביב- 21 מעלות ביום ו-11 בלילה, בירושלים- 18 מעלות ביום ו-11 בלילה, בחיפה- 21 מעלות ביום ו-13 בלילה, באילת 24 מעלות ביום ו-13 בלילה ובבאר שבע- 21 ביום ו-9 בלילה. מחר צפויה עלייה נוספת בטמפרטורות. יהיה בהיר ויבש והטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל בעונה. מצב זה יימשך גם ביום רביעי וביום חמישי הטמפרטורות צפויות לרדת במקצת, אך עדיין להיות גבוהות מהרגיל לעונת החורף.

סופת השלג שפוקדת את כל אירופה גרמה אתמול לסגירתו של שדה התעופה הית'רו לטיסות נכנסות ולרוב הטיסות היוצאות. שדות תעופה רבים נוספים ברחבי היבשת מושבתים או סובלים משיבושים. בפרנקפורט, למשל, בוטלו בסוף השבוע כ-200 טיסות, ושיבושים קשים נרשמו גם בשדות התעופה בפריז ובאמסטרדם. השלג הכבד גרם לעומסי תנועה קשים גם בכבישים, ורבים מהנוסעים נאלצו לזנוח את רכבם התקוע. גם הרכבת האירופית "יורוסטאר" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully