וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השלג: בוטלו שתי טיסות מלונדון לת"א

עוד כמה טיסות מאירופה לישראל התעכבו בכמה שעות, אך בסך הכל תנועת המטוסים בנתב"ג לא מושפעת בינתיים באופן משמעותי מהשלגים באירופה. ברחבי היבשת בוטלו או התעכבו אלפי טיסות

שתי טיסות של חברת "בריטיש איירווייז" שהיו אמורות להגיע היום (ראשון) מלונדון לתל אביב, בוטלו עקב השלג הכבד שהביא לסגירת שדות תעופה בבירת בריטניה, כך נמסר מרשות שדות התעופה. מלבד זאת, לא בוטלו טיסות נוספות לישראל וממנה.

בשיחה עם וואלה! חדשות אמר אחר הצהריים דובר רשות שדות התעופה, אדר אבישר, כי ביממה האחרונה היו ארבע-חמש טיסות שהגיעו לישראל באיחור של כמה שעות, בין היתר מפרנקפורט ומפריז, אך מלבד זאת, לדבריו, "אין שינויים דרמטיים בלוחות הזמנים".

בתוך אירופה, עם זאת, בוטלו או התעכבו מאז תחילת סופת השלג הנוכחית כבר אלפי טיסות, ועשרות שדות תעופה נסגרו לפרקי זמן ארוכים. עשרות אלפי נוסעים, רבים מהם בדרך לחופשת חג המולד, נתקעו בשדות התעופה למשך שעות ארוכות.

הנזק הקשה ביותר ללוחות הזמנים נגרם בשדות התעופה של לונדון, כשנמל התעופה הית'רו סגור לחלוטין - ביום בו היו אמורים להמריא ממנו כ-200 אלף נוסעים. שיבושים קשים נרשמו גם בשדות התעופה האחרים בלונדון, כמו גם בפרנקפורט, בפריז, באמסטרדם, בבריסל ובשדות תעופה רבים נוספים. בפרנקפורט, שדה התעופה העמוס באירופה, בוטלו מאז אתמול 400 מתוך 1,400 הטיסות. בשדה התעופה שרל דה-גול בפריז בוטלו כרבע מהטיסות היום, ויתר הטיסות התעכבו בממוצע בשעתיים.

השלג הכבד גרם לעומסי תנועה קשים גם בכבישים, ורבים מהנוסעים ברחבי היבשת נאלצו לבלות שעות ארוכות ללא תנועה על הכביש, או לזנוח את רכבם התקוע. הרכבת האירופית "יורוסטאר" פועלת תחת הגבלת מהירות בשל השלג הכבד, ונגרמו שיבושים משמעותיים בלוחות הזמנים שלה. גם באיטליה נאלצו אלפי נוסעים לחפש אמצעי תחבורה אחרים בגלל שיבושים בתנועת הרכבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully