וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק: ישראל אשמה בקיפאון מול הפלסטינים

בנאום בפני בתי הפרלמנט אמר נשיא מצרים כי "ישראל חייבת לקבל אחריות על הקיפאון, ולהבין שבטחון אזרחיה תלוי בשלום, ולא בכיבוש או בנשק". הוא קרא לארה"ב ולקהילה הבינ"ל להתערב

נשיא מצרים, חוסני מובארק, האשים היום (ראשון) את ישראל בקיפאון בשיחות השלום עם הפלסטינים. בנאום בפני שני בתי הפרלמנט של מצרים, אמר מובארק כי "ישראל חייבת לקבל אחריות על הקיפאון ולהבין שביטחון אזרחיה תלוי בשלום, ולא בכיבוש או בנשק".

לדברי מובארק, הסיבה העיקרית לקיפאון המדיני היא סירובה של ישראל להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. הוא קרא לארצות הברית ולשאר המתווכים בתהליך השלום "למלא את מחויבותם" להוציא את התהליך מהקיפאון שבו הוא שרוי.

גם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, התייחס היום לתהליך המדיני בכינוס של יוזמת ז'נבה ברמאללה. "השלום יקר יותר מהתנחלויות, משום שבניגוד לכל הדברים המשניים, הוא למען עתידנו", אמר, והוסיף כי הפלסטינים "הפכו את תרבות הטרור והאלימות לתרבות של שלום ויציבות. אפשר לראות את זה בגדה המערבית, כי אנשים כאן מאמינים בשלום ורוצים בו. איננו רוצים שפיכות דמים, כפי שקרה בעזה אתמול, ואנחנו מאמינים בשלום שיושג רק באמצעות משא ומתן. זאת הדרך היחידה ולא נחמיץ אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully