וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילת שנדקרה: "העמדתי פני מתה והתוקפים עזבו"

קיי וילסון, המטיילת שהותקפה אמש עם חברתה סמוך לי-ם, סיפרה על התקיפה: "הוא סובב אותי ודקר אותי. העמדתי פני מתה, ושמעתי את חברתי גוססת לפי הנשימות שלה". גופת חברתה נמצאה הבוקר

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

קיי וילסון, בת 46, שנדקרה אמש בפארק במושב מטע, מאושפזת במצב בינוני בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בצהריים תיארה וילסון, בריטית שהיגרה לישראל, את שאירע לה ולחברתה, כריסטין לוגן, בת 40, שגופתה נמצאה הבוקר סמוך לכביש הגישה למושב: "יצאתי עם חברתי וירדנו מהשביל כדי לעלות על פסגה קטנה", סיפרה וילסון. "ישבנו שם, כשפתאום עברו שני ערבים ושאלו בעברית אם יש לי מים. אמרתי 'הלוואי', אבל חשתי שמשהו לא בסדר".

"פניתי אל חברתי באנגלית ואמרתי לה: 'אני לא מרגישה טוב לגביהם. אני חושבת שאנחנו צריכות לחזור לשביל. הוצאתי סכין קטן מהתיק ופתחתי אותו והתחלנו לחזור. ראיתי שהם לא באזור, אז אמרתי לה: 'חכי שניה' כי רציתי לדעת איפה אנחנו ופתאום שמעתי שהם באו ותקפו אותנו".

"אחד מהם הוציא סכין ארוך מאוד ואני פחדתי, אבל החברה נכנסה קצת להיסטריה. אמרתי לה באנגלית לשתוק ולא להרעיש, כי זה יגרום להם לתקוף אז היא אמרה להם 'קחו את כל הכסף'. הם לקחו והם לא הרביצו לנו בשלב זה. אני לא אשכח שהוא סובב אותי ודקר אותי, אז העמדתי פני מתה כי הבנתי שהסכין לא נכנס ללב. שמעתי אותה גוססת לפי קצב הנשימות".

וילסון המשיכה לתאר את הרגעים הקשים וסיפרה: "אמרתי לעצמי שהם מחכים שמישהו יבוא, אז חיכיתי שתי דקות. הרגשתי את הידיים שלי קשורות והיה לי משהו שכיסה את הפה. היה לי קשה לקום בגלל השיפוע אז התחלתי ללכת. הרגשתי שאני מתעלפת והיה לי קר. רק רציתי לישון אבל ידעתי שזה אסור, אז הגעתי לחניון של חירבה והיה קטע מוזר כי לא ראו טוב בגלל החושך. אוטו ישראלי הגיע לכיווני ולא הצלחתי לצעוק אז הוא עבר. הלכתי עוד 20 מטרים. ראיתי ילדים שלא רציתי להפחיד אז הסתובבתי שיראו שידיי קשורות".

הבוקר איתרו כוחות הביטחון את גופתה של כריסטין לוגן, חברתה של וילסון. הגופה נמצאה סמוך לכביש הגישה למושב. מפקד זק"א בזירת החיפושים, שי ארבל סיפר לוואלה! חדשות: "האזור היה מאד קשה לחיפוש, וקשה למעבר. לכן השתמשנו בחיפושים ברכבי שטח רבים. בשעות הבוקר מצאו צוותי החיפוש את הגופה ורופא משטרתי קבע את מותה". מצבה של וילסון התייצב וכעת הוא מוגדר בינוני. במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה האפשריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully