וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוהה לגבי רצון מצנע לכבוש מרכז המפה הפוליטית"

אבישי ברוורמן, אמר כי עמרם מצנע הוא "אדם ראוי" אך כי "נסיונות השופינג שלו בקרב מרצ מעלים תהיות לגבי יכולתו לעמוד בראש מפלגה שתכבוש את מרכז המפה הפוליטית"

השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן נשא דברים הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות ברמת גן והתייחס לקולות הקוראים לעמרם מצנע לשוב לפוליטיקה. בנאומו אמר ברוורמן כי "עמרם מצנע הוא אדם ראוי" אך כי "ניסיונות השופינג שלו בקרב מרצ ותנועות השמאל מעלים תהיות לגבי הרצון והיכולת שלו לעמוד בראש מפלגה שתכבוש את מרכז המפה הפוליטית בישראל". ברוורמן הוסיף כי "אסור למפלגת העבודה לסטות שמאלה מדי ובכך להנציח את קדימה כמפלגה היחידה הפונה לאנשי המרכז המהווים את רוב הציבור במדינת ישראל".

ביום חמישי נועד יו"ר מפלגת מרצ, ח"כ חיים אורון, עם עמרם מצנע. לאחר הפגישה אמר כי "אני מקיים מגוון של פגישות מתוך מטרה מוצהרת ליצור לקראת הבחירות הבאות מסגרת פוליטית שמאלה מקדימה. זה גם ההקשר של הפגישה עם מצנע שהתקיימה היום".

יום קודם לכן אישר מצנע את הפרסומים לפיהם יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק דוחק בו לשוב לפוליטיקה במסגרת המפלגה. בראיון שהעניק לקול ישראל סיפר מצנע כי "אני נפגשתי גם עם ברק וגם עם פואד על פי הזמנתם. הם היו מעוניינים שאחזור. אני לא נתתי להם תשובה עדיין".

מצנע, שסיים את עבודתו בירוחם, סיפר על שיקוליו לעתיד: "הייתי כבר במקום הזה. אני עוד רחוק מהחלטה על חזרה לפוליטיקה באיזה אופן. כמו כל אזרח ממוצע גם אני מוטרד מאוד ממה שקורה היום בחברה הישראלית. סיימתי ממש אתמול את השליחות שלי בירוחם. אחליט בזמן הקרוב לאן אני הולך. אני מבין את המשמעות של ללכת לפוליטיקה, ואני צריך לשקול את הדברים, האם לחזור לשם, ואם כן, כיצד".

עם זאת, הבהיר מצנע כי מפלגת העבודה היא עדיין ביתו הפוליטי וציין כי "אני חבר מפלגת העבודה למרות שלא הייתי פעיל בשנים האחרונות. הבית, מפלגת העבודה, נמצא במצב קשה מאוד. אני מניח שאם אני אחליט לחזור לפעילות, אפשר לשקם אותו. אין דבר שאי אפשר לעשות אותו. מי שאיכפת לו מהחברה הישראלית, צריך להחליט איך הוא עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully